پیش بازی مس سونگون و حفاری اهواز

سومین دیدار مس سونگون و حفاری اهواز با طعم صعود

1398/11/02 - 14:59 - کد خبر: 12762
تیم فوتسال مس سونگون

نصر: تیم مس سونگون ورزقان در سومین دیدار مرحله حذفی به مصاف حفاری اهواز می رود.

به گزارش نصر، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پس از باخت در دیدار رفت مقابل حفاری اهواز، روز دوشنبه در سالن پور شریفی تبریز و در مقابل دیدگان چهار هزار هوادار تبریزی موفق شد با نتیجه سنگین ۸ بر ۴ تیم مهمان را شکست دهد.
تیم مس که بعد از پایان مرحله اول لیگ موفق شد به عنوان تیم اول به دیدار های حذفی برسد مقابل حفاری قرار می گیرد که با برد در اهواز نشان داد که تیم دست و پا بسته ای نیست.
در  بازی برگشت ودر یک دیداری سخت و مهم تیم مس سونگون به دلیل اخراج مهدی جاوید در بازی رفت، قادر به استفاده از این بازیکن نبود اما در بازی امروز با تمام قوا به مصاف مهمان خود می رود. همچنین روز دوشنبه علی رغم باخت مس به تیم اهوازی در بازی رفت، بازی برگشت را طوفانی آغاز کرد و با درخشش علیرضا اصغری که چهار گل از هشت گل تیمش را به ثمر رساند نشان داد که همانند سال های اخیر مدعی اصلی قهرمانی لیگ به شمار می آید. سرمربی تیم مس سونگون در پایان بازی روز دوشنبه ضمن تشکر از هواداران پور شور تبریزی، از آن ها دعوت کرد تا امروز هم تیم خود را تنها نگذارند تا با حمایت های آن ها بتوانند به مرحله بعدی رقابت ها صعود کنند.
متاسفانه پس از پایان بازی این دو تیم در دیدار برگشت، درگیری های شدید در محل رختکن دوتیم اتفاق افتاد که این اتفاق در دیدار رفت هم گزارش شد و این شایسته لیگ برتر بهترین تیم آسیا نیست بنابراین امید هست پس از بازی دوباره شاهد این درگیری ها نباشیم و ادامه رقابت با کنترل و آرامش بیشتری دنبال شود.
گفتنی است دو تیم مس سونگون ورزقان و حفاری اهواز از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه، دوم بهمن ماه، در سالن پور شریفی تبریز به مصاف هم خواهند رفت و با توجه به برد هردو تیم در بازی های قبل، این دیدار بازی پایانی خواهد بود و برنده این دیدار به مرحله بعدی رقابت ها صعود خواهد کرد،

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/

پژوهشیار