استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

ضرورت جبران فوری کمبود زیرساخت های توسعه آذربایجان شرقی/ باید باور کنیم که آذربایجان سرِ ایران است

1403/07/14 - 20:58 - کد خبر: 122113
معارفه بهرام سرمست

نصر: استاندار جدید آذربایجان شرقی با بیان اینکه آذربایجان دچار عقب ماندگی های بزرگی در حوزه زیرساخت ها است، تاکید کرد: ما نیازمند جبران فوری کمبود زیرساخت های استان هستیم و برای تحقق این امر مهم باید تلاش کنیم.

به گزارش نصر، بهرام سرمست بعد از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی، با بیان اینکه من هیچگاه نسبت به مدیریت های گذشته بدگویی نمی کنم، اظهار کرد: نگاه ما باید آینده نگرانه بوده و از گذشته برای آینده درس بگیریم.
وی با بیان اینکه همیشه باید تبریز شهر اولین ها باشد، تاکید کرد: امروز متاسفانه تبریز دیگر شهر دومین ها، سوهمین ها و برخی برخی موارد حتی دهمین ها هم نیست و متاسفانه شان، منزلت و جغرافیای آذربایجان دچار فرسایش تاریخی شده و صنایع مادر و راهبردی تبریز و آذربایجان دچار فرسودگی شده و نیاز به نوسازی دارد.
سرمست تاکید کرد: حضور دکتر پزشکیان در راس دولت یک فرصت تاریخی هم برای آذربایجان و هم برای ایران است تا عقب ماندگی‌ها را جبران و زیرساخت‌ها را توسعه دهیم.
وی با تاکید بر ضرورت اجرای سریع پروژه های راهبردی و زیرساختی آذربایجان، تاکید کرد: باید به سرعت ابرپروژه‌ها را در استان به اتمام برسانیم و زیرساخت های توسعه را فراهم کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: آذربایجان در طول تاریخ دور و نزدیک کشور همواره پشتیبان کشور بوده و برای خود چیزی نخواسته است، اما به دولت و حاکمیت هم گفته ندهید؟ و ما اگر برای آذربایجان چیزی می‌خواهیم در جهت امنیت ملی، وفاق و منافع ملی است.
سرمست گفت: وقتی می گوییم آذربایجان سر ایران است، باید آن را باور کنیم. باید باور کنیم که آذربایجان سر و عامل ثقل ایران است و این تعارف و شعار نیست.
وی بیان کرد: آذربایجان در انتخاب رئیس جمهور کشورمان نقش مهم و تمام کننده داشته و اگر رای مردم این دیار نبود، شاید این پیروزی به چنین برجستگی رقم نمی‌خورد.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه بنده اصلاح طلب معتدل هستم، خاطرنشان کرد: باید به فصل مشترک تمامی جناح‌ها در جهت پیشرفت و آبادانی مردم برسیم، چراکه خدمت خالصانه باعث ماندگاری آن می‌شود.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: مردم آذربایجان قهرمان، در تحولات عمیق و بنیادین ۱۰۰ سال اخیر همواره سرمنشا بوده و در مسیر تحولات، دگرگونی‌هایی را شاهد بوده است.
سرمست به انتخابات اخیر ریاست جمهوری اشاره کرده و افزود: آنهایی که رای ندادند بر ما وظیفه گذاشتند تا برای جلب رضایت آن‌ها تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه آذربایجان دچار عقب ماندگی های بزرگی در حوزه زیرساخت ها است، تاکید کرد: ما نیازمند جبران فوری کمبود زیرساخت های استان هستیم و برای تحقق این امر مهم باید تلاش کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی در مورد مشی مدیریتی خود هم گفت: مدیرانی برنامه و عملکرد قابل قبول و در شأن آذربایجان داشته باشند بدون توجه به طیف سیاسی آنها در خدمت توسعه استان خواهند بود، اما مدیرانی که عملکرد و برنامه قابل قبولی نداشته باشند، باید از این پس برای زندگی شخصی خودشان برنامه‌ریزی کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار