یادداشت/

"شب شخم زنی تل آویو"!

1403/07/11 - 11:19 - کد خبر: 121926
موشک

نصر: ​"لیله الانتقام" فرا رسید، شب اقتدار، شب عزت، شبی برای نشاندن لبخند بر لب کودکان بی دفاع غزه و لبنان و ما ثابت کردیم که به قول زعیم اعظم انقلابمان: "دوران بزن در رو تمام شده است"، شبی که دومین گوشمالی تاریخی "نتانیاهو" و کشور جعلی اش، در قالب عملیات انتقامی "وعده صادق 2"، رمز "خونخواهی" شد.

شامگاه 9 مهرماه به زیبایی در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شد؛ شبی که به خونخواهی شهدای مقامت، اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله، عباس نیلفروشان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت، ذلت و استیصال را بر اریکه قدرت پوشالی رژیم کودک کش اسرائیل مستولی کرد و تل آویو را وجب به وجب برای کاشتن بذرهای اولیه انتقام "شخم" شد!
کابوس شبانه موشک های "بالستیک" و "هایپرسونیک" سپاه سرافراز و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، پایگاه های نظامی، یگان های هوائی، تانک ها و تاسیسات لجستیکی اسرائیلی را درهم کوبید و "نتانیابو" را که تا همین امروز با عربده ها و رجزخوانی های بزدلانه خود، ایران را به حمله مستقیم تهدید می کرد، "فراری داد"!
"معرکه" واقعی را ما نشان قاتلان بزدل خاورمیانه دادیم، بی رجز و بی هیاهو، هیاهوی واقعی بعد از نشستن موشک های انتقام در قلب تل آویو به پا شد، هیاهویی که نه گنبد آهنین موهومی اسرائیل جلودار موشک های مان شد و نه صدای یاوه بافی فرماندهان پوشالی صهیونیستی از تریبون های رسانه ای مزدور شنیده شد.
تل آویوی که از آن دژی نفوذناپذیر ساخته بودند، امروز توسط موشک های بومی ایران حسابی شخم زده شد، یادتان هست، پیش از این رهبر فرزانه مان گفته بود که "تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم"؛ ایرانی بدعهد نیست، حرفی نمی زند که نتواند انجامش بدهد؛ انتقام امشب، تمرینی برای تحقق هشدار سال گذشته رهبری بود! 
امشب، در 1864 نقطه اسرائیل آژیر قرمز به صدا درآمد، پناهگاه ها جائی برای نظامیان و خاخام ها و شهروندان اسلام ستیز نداشت، پایگاه های نظامی صهیونیستی و مقر موساد ویران شدند، این تازه "زدن" واقعی نبود، پاسخی دفاع گونه در مقابل دست اندازی ها و ترورهای ماه های اخیر نتانیاهو و فرماندهانش بود، هنوز مانده تا بزنیم ...

احد نقش شور
نتهای پیام/

پژوهشیار