در دیدار صمیمانه با خانواده مطرح شد؛

تذکرات مهم امام جمعه تبریز به اعضای خانواده‌اش

1403/07/09 - 13:25 - کد خبر: 121786
دیدار صمیمانه

نصر: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مطهری اصل در نشستی صمیمی با خانواده خود ضمن ابراز علاقه بیش‌ازپیش به تک‌تک اعضای خانواده نکاتی را جهت رعایت حال کاری متذکر شد.

به گزارش نصر، نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید بر اینکه در این مسئولیت بسیار حساس و خطیر، نه تنها علاقه و محبت به خانواده کم نشده است، بلکه مانند سابق نیز به همه اعضای خانواده علاقه‌مندیم.
امام‌جمعه تبریز افزود: به جهت ملاحظات کاری و امنیتی به‌غیراز موارد استثنایی و ضروری در دفتر حضور پیدا نکنند و به‌هیچ‌عنوان واسطه مردم برای حل مشکلات نشوند.
وی افزود: اگر فردی مشکلی و یا کار اداری داشته باشد به دفتر امام‌جمعه مراجعه و از طریق دفتر حل‌وفصل گردد و اگر مطلبی لازم باشد تا از طریق بنده حل شود، هر چند وقتی با خانواده جلسه گذاشته و تبادل نظر می‌کنیم و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفتر نیست.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطهری اصل در ادامه از فامیل در خواست کرد:  از دادن وعده‌های خلاف مقررات به دیگران مبنی بر اینکه فامیل ما هستند، پرهیز نمایند و خودشان نیز چنین انتظاری نداشته باشند، چراکه همه عزیزان خانواده با سایر عموم مردم در رفع مشکل هیچ فرقی ندارند.
وی در پایان سلامتی و موفقیت عزیزان را از خداوند متعال مسئلت کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار