خبر/

بازدید سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی از آزادراه تبریز- صوفیان- مرند

1403/07/03 - 11:59 - کد خبر: 121413
سرپرست معاونت هماهنگی

نصر: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی صبح امروز (دوشنبه) در بازدید از عملیات اجرایی آزادراه تبریز- صوفیان- مرند، بر اهتمام جدی پیمانکاران و مجریان این پروژه برای بهره‌برداری هرچه‌سریع‌تر از آن تاکید کرد.

به گزارش نصر،مرتضی موحدنیا در این بازدید بر حمایت مسئولان اجرایی استان از تکمیل هرچه‌سریع‌تر این پروژه، گفت: در حال حاضر دو پروژه آزادراه تبریز- صوفیان- مرند و بزرگراه خواجه- ورزقان از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است.
وی با اشاره به آمار تصادفات جاده‌ای استان، گفت: ارتقای امنیت جاده‌ها یکی از عوامل کاهش تصادفات است و برای ما خیلی مهم است که بتوانیم جان حتی یک نفر را هم نجات بدهیم.
موحدنیا با اشاره به وجود برخی مشکلات حقوقی در پروژه آزادراه تبریز- مرند، گفت: دستگاه قضایی تمام و کمال در اجرای این پروژه همراهی و حمایت می‌کند و سایر دستگاه‌ها هم پای کار هستند تا در کمترین زمان شاهد افتتاح آن باشیم.
وی افزود: پیمانکاران و مجریان هم باید به وظایف و تعهدات خود عمل کنند و همزمان با اجرای پروژه، مسائل ایمنی آن را هم لحاظ کنند تا در زمان بهره‌برداری مشکلی برای مردم ایجاد نشود.
انتهای پیام/

پژوهشیار