نائب رئیس شورای شهر تبریز مطرح کرد:

گره ترافیک شرق تبریز گرفتار اختلاف بین شهرداری و دانشگاه

1403/07/01 - 12:29 - کد خبر: 121280
روح الله دهقان نژاد

نصر: نائب رئیس شورای شهر تبریز گفت: ترافیک مسیر در ورودی و خروجی شرق تبریز موجب اذیت همشهریان  گردیده است.

به گزارش نصر؛ روح‌الله دهقان‌نژاد در گفتگویی افزود: از عوامل اصلی این ترافیک نمایشگاه بین المللی  و عدم دسترسی های لازم از بسیج به خاوران و از بسیج به مرزداران است.
وی اضافه کرد: عدم همکاری دانشگاه تبریز با شهرداری در تکمیل رینگ بسیج به خاوران باید توسط مدیریت ارشد استانی پیگیری شده و ساماندهی این ورودی در اولویت شهرداری قرار گیرد.
دهقان نژاد خاطر نشان کرد: اجرای تقاطع خاوران که در حال حاضر در حال اجرا می باشد بدون اجرای ضلع جنوبی آن (یعنی اتصال میدان بسیج به خاوران و آزادراه ) بدون نتیجه میباشد و یک طرح ناقص بوده که بدون اتصال به بسیج هیچ کاربردی نخواهد داشت .
این عضو شورای شهر تبریز اذعان داشت: با اجرای اتصال بسیج به خاوران بار ترافیکی عمده میدان بسیج به طرف سه راهی اهر حذف خواهد شد زیرا اکثر خودروهای مسیر فوق برای دسترسی به خاوران و باسمنج و ...) از مسیر میدان بسیج به خاوران استفاده خواهند نمود که این امر باعث کاهش چشم گیر ترافیک میدان بسیج به سه راهی اهر خواهد شد .
وی گفت: اجرای اتصال بسیج به تبادل خاوران جهت اتصال به آزاد راه نهایتا به صورت قطعی اجراخواهد گردید و در طرح تفصیلی نیز آمده است.
دهقان نژاد تاکید کرد: عدم دسترسی مردم از طرف اهر به سمت خاوران نیز از جمله مشکلاتی است که ما بین شهرداری و اداره راه و شهرسازی هست و باید حل شود
شهردار در مصاحبه ای عنوان نموده بود که مشکلات این مسیر به زودی حل خواهد شد ولی اثری از عمل به این وعده دیده نمی شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار