رییس هیئت والیبال مراغه؛

برتری تبریز در مسابقات والیبال بانوان به میزبانی مراغه/ تهران انصراف داد

1403/06/30 - 20:19 - کد خبر: 121192
تیم والیبال بانوان

نصر: رییس هیئت والیبال مراغه گفت: مسابقات چهارجانبه والیبال بانوان با حضور  تیم‌های «کاسپین» تهران، «منافی» تبریز، هیئت والیبال بناب و هیئت والیبال مراغه برگزار شد و این رقابت‌ها با برتری تیم منافی تبریز و انصراف تیم تهرانی پایان یافت.

به گزارش نصر، «ابراهیم محمدی» روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم‌ها از صبح امروز در سالن آزادی مراغه به مصاف هم رفتند و تیم کاسپین تهران در نخستین دیدار با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود هیئت والیبال مراغه گذشت.
وی اضافه کرد: در دومین دیدار از این مسابقات چهارجانبه، تیم منافی تبریز با نتیجه ۲ بر صفر تیم هیئت والیبال بناب را پشت سر گذاشت و بازی کاسپین تهران و هیئت والیبال بناب نیز با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم پایتخت پایان یافت.
«محمدی» ادامه داد: در ادامه مسابقات نیز منافی تبریز با نتیجه ۲ بر یک تیم میزبان را شکست داد و هیئت والیبال مراغه نیز در دیدار بعدی با نتیجه ۲ بر یک از سد بلندقامتان هیئت والیبال بناب گذشت.
کاسپین تهران به دلیل اختلاف از ادامه مسابقات انصراف داد
رییس هیئت والیبال مراغه اضافه کرد: در نهایت تیم کاسپین تهران به دلیل اختلاف با تیم منافی تبریز از ادامه رقابت‌ها انصرف داد و بر همین اساس تیم منافی تبریز در جایگاه نخست قرار گرفت.
«محمدی» این را هم بیان کرد: تیم‌های والیبال بانوان مراغه و هئیت والیبال بناب نیز در این مسابقات به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
به گفته وی این مسابقات چهارجانبه برای نخستین‌بار در کهن‌شهر مراغه برگزار شد و قضاوت آن را داورانی از مراغه، بناب و تبریز بر عهده داشتند.
به گزارش ایرنا علاوه بر هیئت والیبال مراغه که در سالن آزادی مراغه و در ۲ بخش خواهران و برادران فعالیت دارد، ۲ باشگاه خصوصی با عناوین «مدرن» و «شهرداری» هم در این شهرستان تیمداری می‌کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار