رونمایی از هوندا CR-V در نمایندگی امنیت پرست تبریز + فیلم

1403/06/28 - 17:54 - کد خبر: 121092
نمایندگی امنیت پرست

نصر: هوندا CR-V توسط گروه خودرویی امنیت پرست رونمایی شد.

به گزارش نصر، گروه خودرویی امنیت پرست کد ۴۱۰ هوندا و شرکت آذریوردسال به پاس قدردانی از ایثارگری‌های جانبازان هشت سال دفاع مقدس از خودرو هوندا CR-V ویژه جانبازان «۷۰درصدعادی» رونمایی کرد.
 

محسن امنیت‌پرست مدیرعامل گروه خودرویی امنیت‌پرست پیرامون آیین رونمایی از خودرو هوندا CR-V ویژه جانبازان «۷۰درصدعادی» گفت: خودرو هوندا با توجه به سبقه‌ای که دارد از معدود برندهایی است که به لحاظ کیفیت و تولید در کشور ژاپن توجه ویژه بازار را به خود جلب کرده است.
 

گروه خودرویی امنیت پرست که نمایندگی ویژه خودروهای هوندا است در تلاش است تا با عرضه ویژه این خودروها برای جانبازان فرصت استفاده از خودرو با کیفیت و در عین حال مطابق با تکنولوژی روز را برای این عزیزان فراهم کند.
 

مجید بخشداری مدیرعامل شرکت آذریورد سال نیز در این آیین اظهار داشت: با توجه به اینکه برند هوندا یکی از برندهای مورد توجه بازارهای اروپایی و آمریکایی به لحاظ کیفیت است، لذا در تلاش بودیم با فراهم‌سازی این امکان برای حضور این خودروها و عرضه برای جانبازان گرانقدر و همچنین همشهریان عزیز، تجربه استفاده از خودرویی مطابق با تکنولوژی روز را فراهم سازیم.
 
 

بخشداری ادامه داد: در حال حاضر در سبد محصولات برند هوندا این شرکت، مدل ZR-V، CR-V و همچنین آکورد لو آپشن ویژه جانبازان ۵۰ تا ۶۹درصد و برای جانبازان ۷۰ درصد عادی نیز که هم‌اکنون شاهد رونمایی آن هستیم مدل CR-V و آکورد فول آپشن معرفی شده که هیبریدی هستند و امکانات ویژه‌ای برای رانندگی آسان و همچنین لذت بخش برای مصرف‌کنندگان فراهم کرده است.


 
دفتر مرکزی: تبریز ، فلکه پرواز
@Amniyatparast_ac
@Amniyatparast_automotive.gp
انتهای پیام/

پژوهشیار