خبر/

برگزاری مراسم "سالروز تسکین" با حضور خیران تبریزی

1398/10/24 - 14:24 - کد خبر: 12067
جواد میلانی

نصر: مراسم دومین سالروز تسکین با حضور خیران تبریزی برگزار شد و در این مراسم با حمایت بی‌مانند خیران بیش از 600 میلیون تومان در حمایت از تامین هزینه‌های درمانی کودکان مبتلا به سرطان جمع آوری شد.

به گزارش نصر ، مدیرعامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تسکین در این مراسم ضمن قدردانی از حضور صمیمانه خیران تبریزی در بزرگداشت روز تسکین گفت: روز تسکین، به پاس قدردانی از "مادربزرگ معنوی تسکین بانو شکیبا" و یادآوری فداکاری و گذشت این بانو، هر ساله برگزار می‌شود تا در این گردهم‌آیی ضمن نگاهی به عملکرد سال گذشته این موسسه با همکاری شما عزیزان، اهداف پیش روی خود را نیز به دلگرمی همراهان همیشگی خود قوت ببخشیم.
جواد میلانی در تشریح عملکرد یکساله تسکین، آغاز پذیره نویسی و پوشش کمک هزینه‌های درمانی کودکان مبتلا به سرطان در تبریز را دو گام اساسی و مهم دانست که در سال 98 رقم خورد.
وی همچنین از راه اندازی طرح بازیافت زندگی و ایجاد کانکس دریافت پسماندهای خشک و راه اندازی نرم افزار درشو در این راستا را از اقدامات تاثیرگذاری عنوان کرد که برای حفظ محیط زیست و کمک به تامین هزینه های درمانی کودکان مبتلا به سرطان طی این مدت انجام شد.
مدیرعامل موسسه تسکین وجود نیروهای جوان و خوش فکر و پشتوانه اعتماد مردمی و خیران تبریزی را دو نیروی محرک قوی این موسسه دانست که توانسته هر سال بیش از گذشته اقدامات موثر و روبه رشدی را رقم بزند.
در این مراسم شیرین صدق نژاد مدیر دفاتر شهرستان موسسه محک، علیپور استاد دانشگاه و نمایندگان موسسه محک و موسسه کسا از اصفهان نیز حضور داشتند.
گفتنی است؛ روزی که بانو شکیبا خانه خود را به کودکان مبتلا به سرطان تسکین هبه کرد، از سوی مدیران این موسسه به روز تسکین نامگذاری شد تا ضمن گرامیداشت اقدام خیرخواهانه این بانو، هرساله با برگزاری مراسمی در این روز مهربانی و ایثار را یادآور می شوند.

انتهای پیام/

پژوهشیار