با حضور مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی؛

رونمایی از پوستر نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی

1403/06/24 - 09:41 - کد خبر: 120652
رونمایی از پوستر نمایشگاه گردشگری

نصر: پوستر سومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز و یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی رونمایی شد.

به گزارش نصر، احمد حمزه زاده، در آیین رونمایی از این پوستر با اشاره آمار نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری تبریز در سال گذشته، گفت: این پس از سال‌ها وقفه برگزار شد و ۲۳۴ هنرمند از ۲۸ استان کشور و ۶ کشور خارجی در آن حضور یافتند.
وی با بیان اینکه بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال صنایع دستی در نمایشگاه سال گذشته به فروش رسید، افزود: حدود ۱۸۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند و این رویداد توسط خبرنگاران خارجی از کوشر ترکیه، ژاپن و... پوشش داده شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با بیان اینکه سومین نمایشگاه بین المللی گردشگری تبریز و یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در تبریز از ۲۵ تا ۲۸ مهر امسال در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می‌شود، افزود: برخی برنامه‌های جنبی و نشست‌ها و رویدادهای مختلف نیز همزمان با نمایشگاه برگزار می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر ۲.۶ میلیون نفر گردشگر به استان در ۱۰ روز تعطیلات اخیر، اشاره کرد و گفت: حمل و نقل یکی از زیرساخت های مهم گردشگری در سطح کشور و به خصوص آذربایجان شرقی است و قطعا با انتصاب شایسته جناب ذاکری در سمت مدیرعامل راه آهن ایران بسیاری از مشکلات زیرساختی حمل و نقل ریلی حل خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار