سرپرست اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز خبر داد:

بازدید ۲۲ هزار نفری از موزه‌های شهرداری تبریز در هفته گذشته

1403/06/19 - 21:30 - کد خبر: 120533
میدان ساعت تبریز

نصر: سرپرست اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از بازدید ۲۲ هزار و ۳۹۵ نفر از موزه های شهرداری تبریز در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش نصر، جعفر مهرخانی با اعلام این خبر افزود: با توجه به افزایش دمای هوا در هفته گذشته و نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی شهرهای شمالغرب کشورمان در هفته گذشته به دلیل آب و هوای مناسب‌تر روزهای پرترددی را سپری کردند، تبریز نیز میزبان هموطنانمان از سراسر کشور بود.
وی ادامه داد: شهرداری تبریز همراستا با سایر سازمان‌ها از مسافران تابستانی میزبانی کرده و موزه‌های شهرداری تبریز تنها در هفته گذشته ۲۲ هزار و ۳۹۵ نفر بازدید کننده داشته است.
وی با اشاره به آمار بازدید تفکیکی موزه های شهرداری تبریز افزود: ۱۱ هزار و ۹۸۲ نفر از موزه شهر، ۸ هزار و ۱۴۲ نفر از موزه شهریار و ۲ هزار و ۱۷۲ نفر از موزه علی مسیو بازدید کردند.
سرپرست اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز همچنین گفت: برگزاری تورهای عمومی و تخصصی تبریزگردی، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و راهنمایی مسافران در قالب اتوبوس‌های تبریزگردی از دیگر خدمات شهرداری تبریز در قالب تاکسی‌های از من بپرس از دیگر خدمات شهرداری تبریز در ایام تابستان بوده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار