خبر/

دستگيري باند سارقان 30 ميلياردي در تبريز

1403/06/05 - 07:46 - کد خبر: 119608
دستگیری

نصر: فرمانده انتظامي استان آذربایجان شرقی از دستگيري اعضاي باند 3 نفره سارقان منزل درحرکت شهرستان تبريز و کشف 19 فقره سرقت در عمليات ضربتي کارآگاهان پليس آگاهي خبر داد.

به گزارش نصر، سردار "علي محمدي" در تشريح جزئيات اين خبر، اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت از منازل آپارتماني در شهر تبريز، پرونده جهت شناسايي و دستگيري سارقان به تيمي از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت  پليس آگاهي ارجاع شد.
وي در ادامه افزود: کارآگاهان پس از بررسي محل هاي وقوع سرقت با استفاده از روش هاي علمي و تخصصي نهايتاً سرنخ هايي از دست داشتن يک باند 3 نفره از سارقان غير بومي و در حرکت را به دست آورده و با انجام تحقيقات ميداني موفق شدند مخفيگاه اين متهمان را شناسايي کنند.
ارشدترين مقام انتظامي استان  گفت:در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد متهمان از يکي استان هاي مرکزي کشور براي سرقت به شهرستان تبريز آمده و پس از ارتکاب عمل مجرمانه خود بلافاصله از استان خارج مي شوند که پس اخذ نيابت قضايي متهمان را با اقدامات پيچيده و تلاش هاي شبانه روزي در يکي از استان هاي مرکزي طي عملياتي غافلگيرانه دستگير و به پليس آگاهي استان دلالت شدند.
سردار "محمدي" اظهار داشت: متهمان که در برابر مدارک و مستندات پليس چاره اي جز بيان حقيقت نداشتند لب به اعتراف گشوده و به 19 فقره سرقت اموال منازل اقرار که برابر ارزيابي کارشناسان ارزش اموال مسروقه بالغ بر 30 ميليارد ريال بوده است.
فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه تحقيقات تکميلي براي شناسايي ديگر متهمان کماکان ادامه دارد، عنوان داشت: با اعتراف صريح متهمان به سرقت هاي ارتکابي بازسازي صحنه هاي وقوع جرم انجام و به همراه پرونده جهت دادرسي تحويل مرجع قضائي شدند.
انتهای پیام/

پژوهشیار