معاون اداری، عمرانی و مالی دانشگاه هنر اسلامی مطرح کرد:

هر مهارت، یک فرصت کارآفرینی

1403/05/29 - 11:35 - کد خبر: 119162
نازیلا بلالی اسکویی

نصر: معاون اداری، عمرانی و مالی دانشگاه هنر اسلامی گفت: از دیدن آثار هنری دانشجویان دوره مهارت افزایی غبطه خوردیم و شما دغدغه مقام معظم رهبری را که کارآفرینی را نوعی عبادت و ارزش آفرینی می داند پاسخ دادید و از امروز توانایی کارآفرین شدن را کسب کردید.

به گزارش نصر، آزیتا بلالی اسکویی در این مراسم اختتامیه ضمن قدردانی از کادر اداری و اجرایی این دانشگاه که در راستای برگزاری هرچه بهتر رویداد مهارت افزایی دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر دانشگاه های سراسر کشور تلاش شبانه روزی داشتند، گفت: در دو هفته گذشته با افتخار از ۴۰۰ دانشجو میزبانی کردیم که از نگاه ما هنرمند تلقی می شوند چرا که  معنای هنر را تجربه کردند.
وی با بیان اینکه هنر تجلی حقیقت است و این دانشجویان در عالم معنا آن را لمس کردند و به شعر مولانا را عینیت بخشیدند، گفت: در این دوره  دانشجویان خودآگاه و ناخودآگاه به من واقعی خود نزدیک شدند و به آثار خود تجلی هنر بخشیدند و قطعا بعد از لمس هنر و آموختن آن روح شان لطیف تر از دیروز است.
وی با اشاره به اینکه دانشجویان هنرمند آثار را به بهترین نحو ارائه کردند و به عالم معنا حقیقت بخشیدند، گفت: از دیدن آثار ناب شما غبطه خوردیم و شما دغدغه مقام معظم رهبری را که کارآفرینی را نوعی عبادت و ارزش آفرینی می داند پاسخ دادید و از امروز توانایی کارآفرین شدن را کسب کردید.
بلالی اسکویی با اشاره به اینکه آثار تک تک دانشجویان روح نوازی می کند، افزود: در انتها مراسم اختتامیه از دانشجویان برتر تجلیل می شود و البته استاید از میان بهترها بهترین را انتخاب کردند مگرنه تک تک آثار بی نظیر بوده است.
وی اضافه کرد: به نمایندگی از دانشگاه هنر اسلامی تبریز و هئیت رییسه این دانشگاه و با کسب اجازه از ریاست دانشگاه اعلام می کنم که دانشگاه هنر اسلامی تبریز، خانه و دانشگاه دوم شماست و درهای ما همیشه بروی هنرمندانی که علاقه دارند بیشتر یاد بگیرند باز است تا کمک حال شما باشیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار