خبر/

دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر استان آذربایجان شرقی معرفی شد

1403/05/27 - 08:05 - کد خبر: 118959
سیدمحمدحسین بلاغی

نصر: در نشستی که با حضور اعضای شورای سیاست گذاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، «امیر حجازی» به عنوان دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر استان آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

به گزارش نصر، در متن حکم «سیدمحمدحسین بلاغی» به امیر حجازی آمده است: با عنایت به تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه هنرهای نمایشی و بنا به پیشنهاد شورای سیاست گذاری سی­ و ششمین جشنوارة تئاتر استان آذربایجان­ شرقی، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر این جشنواره منصوب می­ شوید. امید است با استعانت از درگاه حق‌تعالی و ضمن مطالعه دقیق و عمل به شیوه‌نامه برگزاری سی‌و‌ششمین جشنواره تئاتر استان‌ها در سال 1403 و  با همکاری شورای سیاست گذاری و معاونت هنری اداره کل و با استفاده از ظرفیت­ های انجمن نمایش استان در برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد هنری موفق و سربلند باشید.»
گفتنی است سیدمحمدحسین بلاغی به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری و علی محرمی، محمد یوسفی‌زاده، عباس خلیفه‌لو، یونس حسین خواه و مینا اکبری، به عنوان اعضای شورای سیاست گذاری سی و ششمین جشنواره تئاتر استانی در این نشست حضور داشتند.
 

«امیر حجازی» متولد ۱۳۴۹ اهل تبریز 
بازیگر، طراح، کارگردان و مدرس تئاتر است . وی در ساحت کارگردانی بیش از ۳۰ اثر نمایشی به روی صحنه برده است. وی همچنین داور جشنواره های متعدد تئاتر استان و سراسری بوده و  به عنوان کارگردان و بازیگر در جشنواره های ملی و بین المللی حضور یافته است. 
انتهای پیام/

پژوهشیار