مجری پروژه خبر داد:

توقف عملیات احداث کنارگذر ایلخچی / دولت سیزدهم به هیچ کدام از تعهداتش عمل نکرد

1403/05/23 - 12:46 - کد خبر: 118757
احداث کنارگذر ایلخچی

نصر: مجری پروژه کنارگذر ایلخچی از توقف عملیات احداث این کنارگذر کلیدی خبر داد.

به گزارش نصر؛ اسماعیل برزگر در مصاحبه با خبرنگار نصر با بیان اینکه دولت سیزدهم به تعهدات خود عمل نکرده است؛ اذعان داشت: برای این کنارگذر تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است که فقط ۶۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰ درصد پروژه تکمیل شده است؛ افزود: در بازدیدی که اردیبهشت ماخ امسال وزیر راه و شهرسازی و استاندار فقیدمان داشتند مقرر شد که ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار تا پایان خرداد ماه امسال تخصیص یابد که متاسفانه تاکنون ریالی پرداخت نشده است.
 

مدیر عامل شرکت بتن سازه اذعان داشت: بر اساس این تعهد قرار بود تا شهریور امسال یک لاین آن از آذرشهر به تبریز به بهره برداری برسد که با شرایط فعلی قطعا محقق نخواهد شد.
برزگر با انتقاد از اینکه دولت قبل به تعهدات خود در قبال پرداخت به پیمانکاران بدترین عملکرد را داشته است؛ افزود: در تمام پروژه هایی که برای ادارات و سازمان‌های دولتی انجام داده‌ایم مطالبات مان باقی مانده است.
وی ادامه داد: از پروژه آزادراه تبریز-سهند گرفته تا پروژه راه آهن میانه - تبریز و پروژه اداره کل فنی و حرفه ای استان؛ تمام مطالبات مان باقی مانده است.
وی در ادامه با انتقاد از تحت فشار قراردادن اداره کل امورمالیاتی استان گفت: با وجود تاخیر در پرداخت مطالبات از سوی دولت؛ اداره کل امور مالیاتی نیز هیچ توجهی به این تاخیرها ندارد و برای مالیات‌های مصوب تاخیر و‌جریمه صادر می کند.
این سرمایه گذار حوزه عمران و راهسازی تصریح کرد: این نحوه تعامل با سرمایه گذاران قطعا آنان را از تداوم فعالیت مایوس خواهد کرد و آن به نفع استان نیست.
انتهای پیام/

پژوهشیار