رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز خبر داد؛

افتتاح اولین دوره مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر

1403/05/21 - 07:45 - کد خبر: 118522
سجاد پاکزاد

نصر: رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز از افتتاح اولین دوره مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر (هفته دختران) خبر داد.

به گزارش نصر، سجاد پاکزاد در افتتاحیه دوره مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاههای سراسر کشور (هفته دختران) در دانشگاه هنر اسلامی تبریز، با بیان اینکه در هفته گذشته افتخار داشتیم میزبان پسران دانشجویان شاهد و ایثارگر از نقاط مختلف کشور باشیم، گفت: در طول یک هفته دانشجویان به صورت عملی مهارت های انتخابی خود را آموختند و  اساتید دوره از تلاش آنها خیلی راضی بودند.
وی اضافه کرد: آموزش هایی که دانشجوی هنری این دانشگاه در طول یک ترم میبیند و ماه ها بعد تحویل می دهد اما این دانشجویان در طول دوره و به مدت ۷ روز به آن مرحله رسیدند که نشان از علاقه و توانمندی  بی نظیر آنها بود.
ريیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز با اشاره به برگزاری نمایشگاه آثار هنری دانشجویان پسر همزمان با اختتامیه، افزود: آثاری که این دانشجویان طی یک هفته تولید کرده بودند در معرض نمایش گذاشته شد و شور و هیجان آنها دیدنی بود.
وی بیان اینکه دانشگاه هنر اسلامی تبریز یکی از چهار دانشگاه تخصصی هنر کشور است، ادامه داد: این دانشگاه با اساتید مجرب در حوزه های مختلف هنری و کارگاه های مجهز برای رشته های مختلف در مقاطع متفاوت در نوع خود بی همتا است.
پاکزاد با اشاره به اینکه همزمان با برگزاری اختتامیه رویداد ملی مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های سراسر کشور (هفته پسران) در دانشگاه هنر اسلامی تبریز، خوابگاه ۴۹۶ خوابه این دانشگاه نیز افتتاح شد، گفت: این خوابگاه با تلاش های بی وقفه تیم اجرایی  راه اندازی شد و اولین مهمانان آن دانشجویان شاهد و ایثارگر بودند.
این گزارش می افزاید، حجت الاسلام دکتر حسن صالحی، سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز با ابراز خوشحالی، از حضور. دانشجویان شاهد و ایثارگر در این دانشگاه گفت: خوشبختانه در راس امور دانشجویان افرادی دلسوز و دل نگران برای دانشجویان حضور دارند و به این دلیل برنامه ها بسیار خوب پیش می رود.
وی همچنین از همکاری عوامل اجرایی، هئیت رئیس این دانشگاه و همچنین معاونت اداری مالی این مجموعه تشکر کرد و افزود: یک هفته پر بار و خاطره انگیز با دانشجویان پسر داشتیم امیدوارم میزبانی خوبی نیز برای دانشجویان دختر باشیم.


انتهای پیام/

پژوهشیار