خبر/

امام جمعه میانه: مذاکره با تروریست معنا ندارد

1398/10/22 - 14:49 - کد خبر: 11842
امام جمعه میانه

نصر: امام جمعه میانه با بیان اینکه مذاکره با تروریست معنا ندارد، گفت: زبان و فرهنگ تروریستها فرهنگ خشونت بوده و بنابراین نباید با آنها مذاکره کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام عبداله محمدی روز یکشنبه در آیین بزرگداشت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شرکت فولاد آذربایجان میانه اضافه کرد: آمریکایی ها چندین سال است که به بهانه مبارزه با تروریست به کشتار بی رحمانه در کشورهای مسلمان می پردازند اما خون سردار سلیمانی آنها را رسوا کرد و به کل مردم دنیا فهماند که خود آمریکایی ها تروریستند و ماهیت تروریستی آنان را به وضوح آشکارتر کرد به گونه ای که حتی در ۹۰ شهر خود آمریکا نیز علیه این اقدام تروریستی راهپیمایی شد.
وی با بیان اینکه امثال سردار سلیمانی ها رفتند تا اسلام در جهان نفوذ و ظهور یابد، پیوند بسیاری از مستضعفان جهان را ثمره ای از تلاش شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: محور مقاومت با دستان سردار سلیمانی به هم پیوست.
 حجت الاسلام محمدی، با اشاره به اینکه عده ای از فریب خوردگان و خودفروخته ها در کشور معتقد بودند که  باید تن به مذاکره داده و تولید موشک را در کشور متوقف کنیم، افزود: ما با حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد و اربیل در عراق، با روش خود آمریکایی ها به مقابله با آنان برخواستیم و این پیروزی، ابهت آمریکا را در منطقه شکست و قدرت ما را در توانایی تهدید تمامی پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه، به اثبات رسانید.
خطیب جمعه میانه، حاج قاسم سلیمانی را مظهر مجاهدت مجسم با اموال و نفوس دانست و اظهار کرد: این مرد با اخلاص در طی این همه سال مجاهدت و مقاومت در خارج از کشور حتی ریالی حق ماموریت دریافت نکرد زیرا که پشتیبانی و دفاع از مظلومین جهان را وظیفه خود می پنداشت.
حجت الاسلام محمّدی بسیاری از مجاهدان و مردان مقاومت منطقه را تربیت یافتگان مکتب فکری و اعتقادی شهید سلیمانی عنوان کرد و افزود: اکنون تمامی مظلومان جهان، سرباز سلیمانی اند و محور مقاومت پر است از سربازان شهید سلیمانی که مانند او سربازی از وطن هستند.
وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی توانست هارمونی منطقه را عوض کرده و تبدیل به تاثیرگذارترین فرمانده منطقه و جهان شود، شهادت او را تفسیر آیات الهی جهاد و شهادت دانست و گفت: شهادت سردار سلیمانی، آیات الهی تجارت جان در برابر حیات ابدی را در سطح جهان تفسیر کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار