انتقادات بی‌سابقه خطیبی از زنوزی/

مالک تراکتور تعادل فکری ندارد

1403/05/18 - 17:27 - کد خبر: 118417
رسول خطیبی

نصر: رسول خطیبی، بازیکن و سرمربی سابق تراکتور که شایعاتی درباره حضورش در سمت مدیرعاملی این باشگاه وجود داشت، شب گذشته میهمان تلفنی برنامه «میدان» شبکه استانی سهند بود.

به گزارش نصر، یشکسوت نام‌آشنای فوتبال تبریز در این برنامه که با محوریت بررسی وضعیت تیم تراکتور به روی آنتن رفت، در مورد این تیم صحبت کرد و البته اظهارات غیرقابل پیش‌بینی داشت.
وی با قدردانی از هزینه‌های مالک تراکتور برای این تیم، اظهار داشت: در شش سال گذشته آقای زنوزی زحمت زیادی کشیده‌اند و به خاطر عرق و علاقه‌ای که دارند هزینه کرده‌اند. زحمات آقای زنوزی قابل تقدیر است اما ایشان در مورد بحث‌های فنی و مدیریتی تعادل فکری ندارند. دلیل آن هم تغییرات زیاد است و تراکتور از این بی‌ثباتی آسیب دیده است.
سرمربی سابق تراکتور با انتقاد از بی‌توجهی‌ها به تیم‌های پایه این باشگاه نیز گفت:  در اطراف مالک تراکتور یک سری افراد غیرفنی حضور دارند که مشاوره‌های نادرست آنان باعث تصمیمات اشتباه شده و به هزینه‌کرد و شخصیت آقای زنوزی ضربه می‌زند. آقای زنوزی در این شش سال هزینه زیادی کرده و دستش درد نکند ولی اگر ایشان در این مدت دو هزار میلیارد تومان برای تراکتور هزینه کرده باشد و فقط صد میلیارد از این هزینه را به آکادمی باشگاه اختصاص می‌داد و هر سال دو بازیکن از پایه‌ها معرفی‌ می‌شد، اکنون ۱۲ بازیکن در بزرگسالان از پایه‌ها داشتیم. 
وی تأکید کرد: معتقدم در این مورد باید کار کارشناسی صورت می‌گرفت ولی همانطور که گفتم در تراکتور تعادل مدیریتی وجود ندارد و این اتفاق رخ نداده است.
خطیبی در خاتمه به نقل‌وانتقالات تراکتور و خریدهای بزرگ این تیم اشاره کرد و ابراز داشت: امیدوارم نفراتی که جذب کرده‌اند متعصب بوده و صرفاً به خاطر پول به این تیم نیامده باشند. امیدوارم بازیکنان این مورد را حس کنند و حتی اگر تیم می‌بازد، باغیرت و باتعصب بازی کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار