مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی ؛

 با تمام توان باغ شهر مراغه را حفظ و از آن صیانت خواهیم کرد

1403/04/30 - 14:08 - کد خبر: 116889
سید احمد موسوی

نصر: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در حاشیه سفر شهرستانی به مراغه گفت: با تمام توان از باغ شهر مراغه صیانت خواهیم کرد و اجازه هیچگونه دست درازی به باغات طبیعی این شهر را نخواهیم داد.

به گزارش نصر، سید احمد موسوی روز پنجشنبه 28 تیرماه با سفر به شهرستان ویژه مراغه از پروژه های مرتبط به حوزه راه و شهرسازی به ویژه پروژه های نهضت ملی مسکن این شهرستان بازدید و روند اجرائی و پیشرفت عملیاتی آن ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
طی این بازدید چند ساعته که با حضور علی سلطانی وش دستیار وزیر راه و شهرسازی و مرتضی مینویی فرماندار شهرستان ویژه مراغه و سایر مدیران و کارشناسان مرتبط انجام شد، مصوبات سفرهای گذشته نیز پیگیری و مشکلات و موانع پروژه ها جهت رفع، بررسی شد.
در حاشیه این سفر شهرستانی، مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن بازدید از بافت شهری شهرستان مراغه گفت: صیانت از باغات و حفاظت از فضای سبز یکی از اولویت های ماست و تحت هیچ شرایطی اجازه دست درازی به فضای سبز و باغات شهری را نخواهیم داد و با تمام توان از باغ شهر مراغه صیانت خواهیم کرد.
موسوی در ادامه یادآور شد، حفاظت از باغات باید بعنوان موضوعی مهم در طرح های جامع شهری مورد توجه قرار گیرد چرا که شهر زیست پذیر در گرو توسعه فضای سبز و باغات شهری ممکن خواهد بود و تبدیل این شهرها به بتن شهر با زیست پذیری شهری در تضاد است و خسران زیادی برای نسل آینده به بار خواهد آورد.
انتهای پیام/

پژوهشیار