خبر/

توقيف کاميون حامل بار قاچاق در " مرند"

1403/04/19 - 08:16 - کد خبر: 116244
کامیون قاچاق

نصر: فرمانده انتظامي شهرستان مرند از توقيف يک دستگاه خودروي کاميون حامل محموله کالاهاي خارجي قاچاق و کشف انبار احتکار کالاي قاچاق به ارزش 11 ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ " علي اسديان" بيان داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا وارز شهرستان مرند در راستاي مقابله با قاچاق کالا حين بازرسي خوروهاي عبوري به بار داخل يک دستگاه کاميون کشنده مشكوك و براي بررسي بيشتر آن را متوقف کردند.
وي افزود: ماموران پس از هماهنگي با مرجع قضائي قسمت بار خودر را مورد بازرسي قرار دادند که در نتيجه مقدار 4 هزار کيلو گرم بادام زميني خارجي قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامي مرند با بيان اينکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکي بوده و اين اقلام را به صورت قاچاق تهيه کرده بود گفت: در ادامه اين ماموريت در بازرسي از انبار کالاي فرد مذکور مقدار 6 هزار کيلو گرم بادام زميني ديگر که بصورت غير قانوني احتکار شده بود کشف وضبط و انبار مورد نظر پلمب شد.
اين مقام انتظامي تصريح کرد: برابر ارزيابي کارشناسان مربوطه ارزش مجموع کالاي مکشوفه 11 ميليارد ريال بوده که کالاي قاچاق به همراه يک نفر شريک کالا به مرجع قضائي معرفي و از شهروندان درخواست مي شود درصورت آگاهي از هرگونه فعاليت مجرمانه در زمينه قاچاق کالا موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا با متخلفان در اسرع وقت برابر قانون برخورد شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار