خبر/

پیام تبریک امام جمعه تبریز به رئیس جمهور منتخب

1403/04/18 - 14:30 - کد خبر: 116134
حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل

نصر: احمد مطهری اصل، امام جمعه تبریز طی پیامی پیروزی شکوهمند مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

متن این نامه به شرح زیر است:
بسمه تعالی 
برادر ارجمند جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران 
با سلام و تحیّات؛
حماسه غرورآفرین انتخاب جمهور در جای جای ایران اسلامی خصوصاً خطه آذربایجان شرقی که مردمان زمان شناس، بصیر و آگاه آن در صحنه مختلف شور و شعور سیاسی شان چشم‌های عالم را به خود خیره و اقتدار و همبستگی اهالی این منطقه شهید پرور در پیمودن راه شهدا به ویژه شهدای خدمت را فریاد زده است بار دیگر روشن ترین پیام و صحنه‌های زیبا از مردم‌سالاری دینی به رخ دنیا کشید.
به شکرانه این حماسه بزرگ که تلاش مذبوهانه و توطئه دشمنان و بدخواهان را خنثی و اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران را فزونی بخشیده است سجده شکر به پیشگاه خداوند منان می ساییم و بهترین سلام ها و تبریک های خود و مردم فهمیم آذربایجان را به حضور پرنور رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و جنابعالی که با اکثریت آراء ملت بزرگ ایران ریاست قوه مجریه را عهده دار شده اید ، پیش کش می نماییم.
یقین میدانیم جنابعالی که از یادگاران عرصه جهاد و شهادت و دارای سوابق ارزنده در مناصب متعدد مدیریتی و اجرایی هستید، منشا برکات و گام های جهادی در مسیر اعتلای هر چه بیشتر نظام و پیشرفت کشور و آرامش و رفاه مردم خواهید بود.
با آرزوی توفیقات روز افرون جنابعالی و دیگر خادمان صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با استمداد از انفاس قدسی ائمه اطهار (ع) و ارواح طیبه شهداء، با همدلی و هم‌افزایی هم پیمان برای کار جهادی و شبانه روزی در راستای حل مسائل، مشکلات و تحقق انتظارات بحق مردم و آرمان‌های متعالی و عدالت خواهانه انقلاب اسلامی هستید، سربلندی همگان را درسایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

احمد مطهری اصل 
امام جمعه تبریز
انتهای پیام/

پژوهشیار