خبر/

انتشار فراخوان اکسپوی هنری تبریز

1403/04/18 - 11:27 - کد خبر: 116076
پوستر

نصر: فراخوان شرکت در هفتمین دوره اکسپوی هنری تبریز منتشر شد.

به گزارش نصر، فراخوان هفتمین دوره اکسپوی هنری تبریز که در آبان 1403 برگزار می‌شود، منتشر شد.
این جشنواره به همت «محمد محمودی» دبیر اکسپوی تبریز امسال هم در هتل لاله پارک تبریز برپا خواهد شد.

شرایط شرکت در جشنواره: 
۱-کارگزاران اکسپو هنری تبریز صرفا مجاز به شرکت دادن هنرمندان در نمایشگاه هستند.
۲- رشته های حاضر در اکسپو شامل: نقاشی، مجسمه، خط نقاشی، عکس و نگارگری می‌باشد.تکنیک، موضوع و شیوه ارائه اثر آزاد است.                                               
۳- قیمت خالص آثار ابتدا توسط کارگزار‌ پیشنهاد می گردد و پس از بررسی و تائید، قیمت نهایی(اتیکت) توسط اکسپو تعیین می شود. قیمت خالص قیمتی است که در صورت فروش اثر به دست کارگزار می رسد.   
۴-از هر هنرمند یک اثر پذیرفته می شود مگر بصورت استثنایی و با تشخیص هیات ارزیابی، دو اثر پذیرفته خواهد شد. اولویت پذیرش اثر در اکسپو تبریز، آثار در ابعاد بزرگ است.
۵-آثار باید اصل بوده و برگرفته از ذهن و خلاقیت خود هنرمند باشد لذا آثارکپی پذیرفته نخواهد شد. 
۶- توصیه می شود هنرمندان مجسمه ساز، اثر خود را به همراه پایه مرتبط ارائه نمایند در غیر اینصورت اکسپو از پایه های موجود استفاده خواهد کرد که ممکن است تناسبی با حجم ارائه شده نداشته باشد. آثار حجمی باید با بسته‌بندی مناسب تحویل گردند.                      
۷-آثار هنری باید ارائه مناسبی داشته باشند. چهارچوب، قاب، پاسپارتو و هر شیوه عرضه و نمایش، جزئی از اثر به شمار می‌رود. آثاری که از این لحاظ مناسب نباشند، پذیرفته نخواهند شد.
۸-اکسپو حق استفاده از تصویر آثار برای چاپ در کاتالوگ، تیزر، سایت و سایر اقلام تبلیغاتی را برای خود محفوظ می‌دارد.               
۹- امضا هنرمند و درج تاریخ تولید بر روی اثر الزامی است. در آثار عکاسی امضا و تاریخ در پشت اثر درج گردد.            
۱۰-کارگزاران درصورت تمایل می توانند یک نفر را بعنوان کیوریتور به اکسپو معرفی نماید تا در ایام  نمایشگاه مسئولیت معرفی هنرمندان و آثار خود را عهده دار گردد.
۱۱- نظر به اینکه آثار توسط هیات ارزیابی اکسپو مورد بررسی قرار خواهند گرفت لذا آثاری که از نظر هنری، محتوایی و نحوه ارائه در سطح قابل قبولی نباشند و یا شانس فروش نداشته باشد از نمایشگاه حذف می گردند.   
۱۲- هنرمندان رشته عکاسی وآثار حجمی دارای قالب و آثار چاپی باید تعداد نسخه(ادیشن) خود را اعلام نمایند.
۱۳-اکسپو مجاز است در صورت درخواست مشتری برای تخفیف، حداکثر ۱۰درصد در قیمت اتیکت تخفیف اعمال نمایید. برای بیش از ۱۰درصد رضایت طرفین (اکسپو و کارگزار) الزامی است. این تخفیف به تناسب مابین اکسپو و کارگزار تقسیم می شود.                               
۱۴-آثار منتخب تا زمان نمایشگاه در اختیار کارگزاران خواهد بود و حداکثر یک هفته مانده به زمان برنامه به محل نمایشگاه(هتل) تحویل داده می شود و پس از اتمام برنامه حداکثر یک روز پس از پایان نمایشگاه، کارگزاران آثار به فروش نرفته خود را از محل هتل تحویل می گیرند.                                                                                                      ۱۵-کارگزاران لازم است فایل باکیفیت تصاویر آثار خود را جهت درج در کاتالوگ در اختیار اکسپو قرار دهند.   
۱۶- کارگزاران لازم است کلیه اطلاعات مربوط به اثر و هنرمند را جهت درج در کاتالوگ نمایشگاه بصورت دقیق و کامل در سامانه اکسپو ثبت نماید و درصورت نیاز پرینت بگیرند.                     
گفتنی است، هنرمندانی که قصد شرکت در برنامه را دارند، باید به کارگزاران اکسپو مراجعه کنند که در وب سایت www.tabrizexpo.com، قسمت مقررات، لیست کارگزاران ارائه شده است. 
انتهای پیام/

پژوهشیار