امام جمعه ارومیه:

مشارکت گسترده در انتخابات تاکید دین اسلام و وظیفه همگانی است

1403/04/15 - 11:39 - کد خبر: 115968
پانزده تیر

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات تاکید دین مبین اسلام و وظیفه ای همگانی است که امروز نیز مردم، این حق و وظیفه خود را ادا خواهند کرد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه افزود: حضور گسترده در انتخابات اصلی اساسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همه مردم بر این امر اهتمام ویژه دارند.
وی اضافه کرد: در کنار حضور پرشور و مشارکت زیاد، انتخاب فرد اصلح بر اساس معیارهایی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند، نیز باید در دستور کار مردم قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: انتخاب فرد اصلح، ضمن ارتقای اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی، در توسعه کشور نیز نقش بسیار مهمی دارد.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: امروز نیز مردم ایران نشان خواهند داد که حضوری گسترده در انتخابات دارند.
به گزارش ایرنا، دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز، جمعه ۱۵ تیر همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار شد.
در این دور، مردم ایران اسلام از بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی، یک نفر را به عنوان نهمین رییس جمهور کشورمان در دوره چهاردهم انتخاب می کنند.
انتهای یپام/

پژوهشیار