مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی؛

پروازهای فرودگاه ارومیه طبق برنامه انجام می‌شود

1398/10/19 - 09:45 - کد خبر: 11586
فرودگاه، هواپیما

نصر: مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: پروازهای فرودگاه ارومیه با وجود بارش برف و هوای مه‌آلود طبق برنامه در حال انجام است و مشکلی در مسیر باند هواپیمایی و فرودگاه وجود ندارد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمدعلی نائل قراملکی امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: با شروع بارش سنگین برف از عصر روز گذشته، عملیات برف‌روبی، اوره پاشی و یخ‌زدایی با تلاش کارکنان اداره آتش‌نشانی و هدایت زمینی فرودگاه ارومیه انجام شد.
وی ادامه ادامه داد: پس از سه مرحله عملیات برف‌روبی، باند فرودگاه ارومیه از نخستین دقایق بامداد امروز برای نشست و برخاست پروازها آماده شده‌است.
وی اظهار داشت: پرواز شرکت هواپیمایی آتا در ساعت ۱:۱۰ بامداد امروز بدون مشکل در باند فرودگاه ارومیه به زمین نشست.
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: شماره تماس‌های ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۳۲۷۷۷۷۶۶ -۰۴۴ پاسخگوی مسافران است و آنها می‌توانند از این طریق از وضعیت پروازهای این فرودگاه اطلاع یابند.
آذربایجان‌غربی سه فرودگاه در شهرهای ارومیه، خوی و ماکو دارد ولی بخش قابل توجهی از پروازهای این استان از طریق فرودگاه ارومیه انجام می‌شود؛ تهران، مشهد و استانبول سه مسیر پروازی پرتردد فرودگاه ارومیه به شمار می‌رود.
روزانه به طور متوسط پنج پرواز و هفته‌ای ۳۹ پرواز، دو پرواز به مقصد مشهد و دو پرواز به مقصد استانبول و ۳۵ پرواز به مقصد تهران توسط شرکت‌های هواپیمایی مختلف از فرودگاه ارومیه انجام می‌شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار