فرماندار سرعین؛

تکمیل ساختمان دولت شهرستان سرعین کلید خورد

1403/04/12 - 12:14 - کد خبر: 115790
املاک و ساختمان

نصر: فرماندار سرعین از تامین اعتبار و از سرگرفته شدن عملیات اجرایی تکمیل ساختمان دولت این شهرستان بعد از ۱۲ سال وقفه خبر داد.

به گزارش نصر، باقر باقرزاده روز دوشنبه در بازدید از ساختمان نیمه‌کاره دولت سرعین اظهار کرد: عملیات اجرایی تکمیل ساختمان دولت شهرستان سرعین با تامین ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار از سر گرفته شده و با تکمیل آن از هدررفت بیت‌المال جلوگیری می‌شود.
وی افزود: متاسفانه به‌دلیل بلاتکلیفی دراز مدت این پروژه، بخش‌هایی از ساختمان آن تخریب شده است ، اما پیگیری‌های فرمانداری سرعین، همراهی استانداری، سازمان بازرسی و آب منطقه‌ای استان در آغاز عملیات اجرایی برای تکمیل آن موثر بوده است.
باقرزاده یکی از اولویت‌های مهم فرمانداری را تکمیل و تجهیز این ساختمان ذکر کرد و گفت: این مهم با برگزاری جلسات متعدد با مسئولان امر و نامه‌نگاری‌ها و بازدیدهای مکرر به نتیجه رسید و افتتاح آن منجر به تجمیع ادارات استیجاری ، تسهیل امورات مراجعان و ساماندهی چهره ورودی شهر خواهد شد.
شهرستان سرعین معروف به شهر چشمه‌های بهشتی در ۲۵ کیلومتری اردبیل و در حاشیه جاده اردبیل - سراب واقع شده و همه ساله به ویژه در فصل‌های تابستان و بهار میزبان گردشگران داخلی و خارجی است.
انتهای پیام/

پژوهشیار