رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان؛

داور بوکانی رقابت‌های کشتی جام تختی را قضاوت می‌کند

1398/10/18 - 15:06 - کد خبر: 11561
انور ملارحیمی

نصر: رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: «ابراهیم یزدان‌پناه» از این شهرستان برای قضاوت در رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی انتخاب شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، انور ملارحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی به میزبانی مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) کرمانشاه از امروز به مدت سه روز برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه وزن‌کشی ورزشکاران از امروز آغاز شد، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات ۱۰۰ کشتی‌گیر در ۱۰ وزن کشتی آزاد و یک وزن کشتی پهلوانی حضور دارند و برای کسب سهمیه المپیک با هم به رقابت می‌پردازند.
وی اضافه کرد: «سیدفرشید میرهاشمی»، «ابراهیم کریمی» و « هژار عباسی» از دیگر داوران آذربایجان‌غربی هستند که برای امر قضاوت در این مسابقات انتخاب شده‌اند.
وی با بیان اینکه همه تیم‌های مدعی در این مسابقات حضور دارند، ادامه داد: تمامی مدعیان دوبنده تیم ملی در این رقابت‌ها حضور دارند و این مسابقات مرحله اصلی انتخابی تیم ملی برای حضور در المپیک است.
ابراهیم یزدان‌پناه ۴۲ سال سن دارد و دارای مدرک داوری درجه یک بین‌المللی است و مسابقات ملی و بین‌المللی متعددی را تاکنون قضاوت کرده‌است.
رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام جهان پهلوان تختی دی و بهمن ماه امسال در کرمانشاه و شیراز برگزار می‌شود.
با توجه به ثبت این رقابت‌ها در تقویم سال ۲۰۲۰ اتحادیه جهانی کشتی، رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۰ دی در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.
مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی نیز روزهای سه و چهار بهمن به میزبانی شهر شیراز برپا خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار