رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی:

ثبت نام غیرحضوری میانپایه‌ها / دریافت هر گونه هزینه اجباری در زمان ثبت نام در مدارس، ممنوع است

1403/04/03 - 08:08 - کد خبر: 115235
مدارس

نصر: رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان میانپایه (به جز دانش‌آموزان پایه اول ابتدائی، هفتم و دهم متوسطه) به طور خودکار و توسط مدارس انجام می‌شود، گفت: عدم نیاز به مراجعه میانپایه‌ها به مدارس جهت ثبت نام، طبق اطلاعیه‌های قبلی اعلام شده است.

به گزارش نصر، مهدی عبدی در تشریح این خبر، اظهار کرد: والدین تنها در صورتی برای دانش‌آموزان‌ میانپایه به مدارس مراجعه کنند که نیاز به جابجایی مدرسه به دلیل نقل مکان یا موارد دیگر داشته باشند.
وی در ادامه با بیان اینکه دریافت هر گونه هزینه اجباری در زمان ثبت نام ممنوع است، گفت: اولیا و دانش‌آموزان گرامی می‌توانند درصورت نیاز، گزارشات خود را در ارتباط با مشکلات ثبت نام در مدارس از طریق آدرس eamedubazrasi۱۸۰۰@ در شبکه شاد ارسال کرده یا با شماره تلفن اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ۳۵۵۶۳۲۷۵ تماس حاصل نمایند.
عبدی با تاکید بر اینکه با مدارس متخلف در این زمینه برخورد جدی خواهد شد، اظهار کرد: اولیای دانش‌آموزان باید از محل هزینه‌کرد کمک‌های داوطلبانه خود و بیلان کاری مدارس، مطلع شوند.
انتهای پیام/

پژوهشیار