لیگ دسته سوم فوتبال کشور|

سه امتیاز برای شهرداری با عدم حضور مقاومت نوین در اردبیل

1398/10/18 - 10:45 - کد خبر: 11497
شهرداری اردبیل

نصر: در هفته سوم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال کشور، مقاومت نوین تهران مقابل شهرداری اردبیل حاضر نشد تا قرمزپوش‌ها اولین سه امتیاز فصل را بدست آورند.

به گزارش نصر به نقل از فارس، از هفته سوم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال کشور قرار بود شهرداری اردبیل نماینده استان در استادیوم تختی اردبیل میزبان مقاومت نوین تهران باشد که با عدم حضور این تیم در این دیدار، سه امتیاز بازی به تیم شهرداری اردبیل اختصاص یافت.
پیش از این پیش بینی می‌شد شهرداری اردبیل که پس از کش و قوس‌های فراوان، در روز‌های آخر و حتی پس از آغاز بازی‌ها راهی این مسابقات شده است در هفته‌های ابتدایی روزهای سختی را در پیش داشته باشد که با همین مسئله نیز مواجه شده است و این تیم از دو دیدار قبلی خود امتیازی به‌دست نیاورده بود اما این سه امتیاز بادآورده می‌تواند وضعیت آن‌ها را بهبود بخشد.
در هفته چهارم رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری اردبیل شنبه ۲۱ دی ماه ۹۸، از ساعت ۱۴:۰۰ در استادیوم ورزشگاه عطر سیب تهران میهمان تیم پیشگامان فنون پارس خواهد بود.
مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور با حضور ۳۰ تیم در سه گروه برگزار می‌شود که شهرداری اردبیل در گروه دوم رقابت‌ها با تیم‌های پاس گیلان، محتشم تبریز، مقاومت نوین تهران، پیشگامان فنون پارس تهران، عقاب تهران، شهید مولایی قراخیل، فرهنگ ایثار آستارا، دماوند آمل و ذوالفقار کاشان هم‌گروه است.
انتهای پیام/

پژوهشیار