سخنگوی دولت در نشست خبری:

حذف فیش‌های نجومی با ساماندهی پرداخت‌های شرکت‌های دولتی و غیردولتی

1403/03/29 - 11:43 - کد خبر: 114957
علی بهادری جهرمی

نصر: سخنگوی دولت گفت: آخرین یادگاری شهید جمهور به منظور ساماندهی پرداخت ها برای شرکت‌های دولتی و غیردولتی بود که تصویب شد دیگر شاهد فیش‌های نجومی نباشیم.

به گزارش نصر، علی بهادری جهرمی در نشست خبری خود با بیان این‌که در روزهای آخر فعالیت دولت سیزدهم هستیم، گفت: در پی شهادت آیت‌الله رییسی و همراهانش با انتخابات زودهنگام مواجه شدیم اما دولتمردان متعهدند با سرعت مضاعف آنچه رییس جمهور شهید وعده داده بود را تکمیل کنند.
سخنگوی دولت بیان کرد: از امروز به صورت روزانه فعالیت ها و اقدامات دولت سیزدهم در این مدت کمتر از سه سال را معرفی میکنیم. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزو دستگاه های مورد ارجاع مردم و مرتبط با بحث رفاه و یارانه نقدی است. در این دولت یارانه نقدی حدود ۹ برابر شد، همچنین کالابرگ الکترونیکی با استقبال خوبی از سوی مردم‌ همراه شد.
وی یادآور شد: حوزه سلامت هم جزو حوزه های اولویت دار دولت است و روزانه در ابتدای این دولت، با ۷۰۹ متوفای کرونایی مواجه بودیم که در این دولت به صفر رسید شهید رییسی به حوزه درمان و سلامت توجه ویژه ای کرد شورای عالی سلامت بعد از ۱۰ سال در این دولت احیا شد، درمان کودکان زیر پنج  سال و همچنین دهک های نخست رایگان شد. در این سه سال هشت جلسه شورای عالی اشتغال برگزار شد که هفت جلسه آن در زمان حیات شهید رییسی بود.
بهادری جهرمی در ادامه بیان کرد: نتیجه آماری این شد که نرخ بیکاری از حدود ۱۰ درصد به هشت درصد رسیده است. آخرین یادگاری شهید جمهور به منظور ساماندهی پرداخت ها برای شرکت‌های دولتی و غیردولتی بود که تصویب شد که شاهد فیش‌های نجومی نباشیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار