با اهدای لوح سپاسی صورت گرفت:

تقدیر از مدیرمسئول «نصر» سومین همایش تجلیل از نخبگان و کارآفرینان نمونه آذربایجان شرقی

1403/03/08 - 18:38 - کد خبر: 113906
لوح تقدیر

نصر: در سومین همایش تجلیل از نخبگان، کارگران، ورزشکاران، پیشکسوتان و کارآفرینان نمونه و برتر آذربایجان شرقی از تلاش‌های امیر کریم‌زاد‌شریفی مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر با اهدای لوح سپاس و تندیس ویژه تقدیر شد.

به‌ گزارش نصر، در لوح سپاس اهدایی که به امضای عین اله حسین زاده دبیر همایش، شهرام دبیری اسکویی رئیس شورای عالی استان ها و کریم صادق زاده تبریزی دبیر خانه کارگر استان رسیده آمده است:

جناب آقای مهندس امیر کریم زاد شریفی
مدیر محترم آژانس خبری نصرنیوز
همانطوری که مستحضرید «سومین همایش تجلیل از نخبگان، کارگران، ورزشکاران، پیشکسوتان و کارآفرینان نمونه و برتر استان آذربایجان شرقی» امسال نیز با عنایت خداوند منان و تلاش های دبیرخانه و حمایت های دستگاه های دولتی به ویژه شورای عالی استان ها، شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی و خانه کارگر تبریز و ... به نحو احسن برگزار شد که بر خود وظیفه می دانیم از تلاش های شبانه روزی شما در انعکاس خبری و برگزاری هر چه بهتر همایش کمال تشکر را اعلام داشته و از جنابعالی به عنوان یکی از حامیان این همایش تجلیل به عمل آورده و ضمن تشکر و امتنان، این لوح را به رسم یادبود تقدیم حضورتان نماییم.
امیدواریم در پناه خداوند منان در امر اطلاع رسانی رویدادهای اقتصادی و صنعتی و اجتماعی و فرهنگی و ... موفق و موید باشید. ان شاالله.
انتهای پیام/

پژوهشیار