وزیر کشور در مراسم تشییع شهدای خدمت مطرح کرد:

شهدای امروز الگوی خدمت شدند/ هر کشوری بود این واقعه آن را به زوال می کشید

1403/03/01 - 10:50 - کد خبر: 113507
احمد وحیدی

نصر: وزیر کشور گفت: خدماتی که شهدای امروز برای کشور کرده است فراموش نخواهد شد مهم الگوسازی است همانند سردار شهید سلیمانی که در زمان خود الگوساز کشور بود چنانچه شهدای خدمت الگویی برای خدمت، حرکت و دیپلماسی ساخته‌اند.

به گزارش نصر، احمد وحیدی وزیر کشور در مراسم تشییع شهدای خدمت در تبریز گفت: شهید رئیسی با تصمیمات خود الگویی بین ملت‌ها و کشورها ساخته است چنانچه سیل هماهنگی بین ملت‌ها  جاری شده است و خود را در غم ایران شریک دانسته و عزای عمومی اعلام کرده‌اند و این اتفاق مهم را شهدای این واقعه جانگداز آفریده‌اند.
وزیر کشور ادامه داد: این حماسه در خاطره مردم عزیز ایران خواهد ماند چنانچه  سردار شهید سلیمانی بعد از گذر سال‌ها همچنان در یاد و خاطره‌مان باقی مانده است و از آن شهید به عنوان الگو یاد می‌شود. از این پس با همکاری‌های بیشتر حرکت پرتلاش و پرشتاب به سوی آینده‌ای روشن خواهیم داشت.
وی ادامه داد: اگر این اتفاق ناگوار در کشوری دیگر به وقوع می‌پیوست ناگریز سرنوشت آن کشور رو به زوال می برد اما به برکت وجود مقام معظم رهبری و تدبیرهای هوشمندانه ایران عزیزمان با استحکام بیشتر و کنارهم از این بحران عبور خواهیم کرد.
وحیدی اظهار داشت: مردم شریف تبریز قدرشناس خادمان کشور هستند چنانچه قدردان ولی فقیه و استاندار پرتلاش و محبوب خود هستند این حقیقت این شهر اولین‌ها و حماساز کشور است و از این پس حماسه‌سازی‌های بزرگی را در پیش دارد.
وزیر کشور در ادامه سخنان خود گفت: باعث افتخار است که در  کنار این خادمان شهید بوده‌ام چنانچه شهید رئیسی هر لحظه برای حل مشکل مردم عزیز کشور به صورت مستقیم تلاش میکرد.
وحیدی در انتهای سخنان خود گفت: شهید رئیسی در آسمان ایران خواهد درخشید و از تمامی مردم شریف و مسئولینی که از استان‌های همجوار برای تشییع پیکر مطهر شهدا تشریف آورده‌اند قدردانیم و این نشان ‌از رابطه ناگسستنی بین مسئولین و مردم عزیز کشورمان است که به حول و قوه الهی این پیوند ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/

پژوهشیار