سازمان هواشناسی کشور خبر داد:

رگبار پراکنده باران در برخی مناطق کشور

1403/02/26 - 10:46 - کد خبر: 113169
باران

نصر: سازمان هواشناسی امروز برای مناطقی از کشور رگبار و رعدوبرق به همراه وزش باد‌های شدید موقتی پیش‌بینی کرد.

به گزارش نصر، بنابراین گزارش امروز و فردا در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، یزد، شمال تهران، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، اصفهان، کرمان، فارس، بوشهر، نیمه شمالی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز و تهران، رگبار و رعدوبرق به همراه وزش باد‌های شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود و در برخی نقاط خیزش گردوخاک و در نقاط مستعد نیز احتمال بارش تگرگ وجود خواهد داشت.
همچنین روز جمعه این بارش‌ها در شمال غرب، استان‌های ساحلی خزر، شمال شرق، شرق، جنوب و جنوب شرق و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز ادامه خواهد داشت در حالیکه این بارش‌ها با شدت و ضعف تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.
براساس صدور هشدار نارنجی سازمان هواشناسی شدت بارش‌ها در شمال و شرق استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی شدت بیشتری خواهد داشت. فردا نیز بارش‌های شدید در نیمه شمالی خراسان رضوی، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، کهگیلویه و بویراحمد و نیمه شمالی فارس پیش‌بینی می‌شود که ممکن است منجر به سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌ها در این منطقه شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار