استاندار زنجان؛

سند آمایش باید منطبق با واقعیت‌های موجود باشد

1398/10/16 - 11:00 - کد خبر: 11307
فتح الله حقیقی

نصر: استاندار زنجان گفت: سند آمایش باید شاخص‌بردار، قابل سنجش و ارزیابی و منطبق با واقعیت های موجود باشد تا بتوان آن را در حقیقت اجرا کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فتح الله حقیقی امروز در نشست هم اندیشی بهبود و ارتقای اسناد راهبردی و اجرایی استان اظهار کرد: تمام تلاش در استان این است که از نظرات نخبگان و صاحب‌نظران امر توسعه برای تکمیل سند آمایش سرزمین استفاده کنیم و در این جلسات بیش از ۱۷ نکته از نظرات نخبگان استان احصاء و در سند استان لحاظ خواهد شد.
وی با بیان اینکه سند آمایش سرزمین امسال آسیب شناسی و با دقت شاخص‌های توسعه احصا شده است و باید برای عملیاتی کردن آن، اقدامات لازم را در نظر بگیریم که نقش دانشگاهیان و متخصصان امر بسیار مهم است.
استاندار زنجان با بیان اینکه هدف از سند آمایش سرزمین، رشد و توسعه متوازن استانها بوده و این تکلیفی است که بر عهده دولت گذاشته شده است تصریح کرد: وظیفه ما مجریان این طرح، اجرای بدون نقص آن است .
حقیقی با قدردانی از مجری اجرای طرح آمایش سرزمین در استان تاکید کرد: نگاه ما به توسعه استان در همه زمینه ها یکسان است و بعد از ۱۳ سال تلاشی که برای تدوین و تکمیل این سند شده باید هرچه سریعتر این سند با بهره مندی از دانش نخبگان استان تکمیل شود چرا که نقشه راه استان بر اساس طرح آمایش سرزمین تنظیم خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار