فرمانده انتظامی مهاباد؛

قاتل کوهنورد مهابادی دستگیر شد

1398/10/16 - 09:45 - کد خبر: 11292
سرهنگ برزو تجاری

نصر: فرمانده انتظامی مهاباد گفت: قاتل «خدیجه خدیر»، کوهنورد ۷۰ ساله اهل این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سرهنگ برزو تجاری شامگاه دیشب در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: به دنبال مفقود شدن این بانوی کوهنورد مهابادی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این انتظامی قرار گرفت.
وی ادامه داد: با بررسی موضوع و بازداشت تعدادی از افراد و در نهایت مظنون اصلی توسط پلیس آگاهی شناسایی شد و پس از دستگیری به قتل انجام داده اعتراف کرد.
وی با بیان اینکه قاتل از نزدیکان و همسایه مقتول بود که به سبب صمیمت با خانواده وی رفت و آمد خانوادگی داشت، اظهار کرد: قاتل در روز حادثه مقتول را که قصد رفتن به کوهنوردی داشت، سوار خودرو شخصی خود کرده و در مسیر حرکت به طرف جاده بوکان وی را خفه کرده‌است.
فرمانده انتظامی مهاباد اظهار داشت: قاتل پس از بازداشت و اعتراف به قتل خود، همراه ماموران انتظامی و پلیس آگاهی بر سر صحنه جرم حاضر و پس از کشف جنازه، جزییات این قتل در صحنه جرم بازسازی شد.
سرهنگ تجاری با اشاره به انگیزه قاتل نسبت به کشتن این فرد، عنوان کرد: اعترافات قاتل نشان می‌دهد وی برای دزدیدن طلا و جواهرات همراه مقتول وی را به قتل رسانده‌است.
بنا به این گزارش، این بانوی کوهنورد از چهارشنبه هفته گذشته از منزل خارج شده و دیگر به خانه برنگشته بود؛ فردای آن روز تلاش برای پیدا کردن وی توسط مردم، اصحاب رسانه و انجمن‌های کوهنوردی این شهرستان آغاز و در نهایت پیکر بی‌جان این بانوی مهاباد بامداد روز گذشته در مسیر جاده مهاباد به سمت بوکان توسط پلیس آگاهی پیدا شد.
مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.
انتهای پیام/

پژوهشیار