سرپرست معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان؛

جریان مقاومت در دنیا انتقام سختی از آمریکا می‌گیرد

1398/10/14 - 15:15 - کد خبر: 11169
مهدی علی نژاد

نصر: سرپرست معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه سردار شهید «قاسم سلیمانی» یک نماد در ایران و منطقه بود، گفت: جریان مقاومت در دنیا، انتقام سختی از آمریکا خواهد گرفت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، «مهدی علی‌نژاد» در گفت‌وگویی اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی، برای همه ما یک اتفاق ناگوار بود. جامعه ورزش از این اتفاق ناراحت است و باید بدانیم  امنیتی که اکنون داریم، ثمره سالها رشادت ایشان است.
وی با بیان اینکه مردم قدردان فداکارهایی این شهید والامقام هستند، تصریح کرد: به طور یقین روز تشییع پیکر ایشان، با حضور گسترده مردم با شکوه برگزار خواهد شد.
رییس فدراسیون ووشو با اشاره به اینکه امنیت ایران و منطقه به خاطر رشادت سردار سلیمانی و همرزمان او است، ادامه داد: آمریکا حماقت بزرگی کرد و از این اتفاق آسیب خواهد دید. سردار سلیمانی نمادی از مقاومت، شجاعت، زلالی ایمان و نفوذ بصیرت بود که منطقه ما به خاطر نابودی داعش، وامدار ایشان است.
علی‌نژاد گفت: جریان مقاوت در دنیا انتقام سختی از آمریکا می‌گیرد و جامعه اسلامی در برابر این ظلم، ساکت نخواهد بود.
بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهباد آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
انتهای پیام/

پژوهشیار