استاندار زنجان؛

شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی وحدت ملت قهرمان ایران را افزایش داد

1398/10/14 - 13:30 - کد خبر: 11149
فتح الله حقیقی

نصر: استاندار زنجان گفت: شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی اتحاد، وحدت و یکپارچگی ملت قهرمان ایران را به مرتب افزایش داد و همگان موظفند این صدا را به گوش جهانیان برسانند که آحاد مختلف مردم ایران یک خانواده بوده و در مقابل منافع و مصالح ملی خود متحد هستند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فتح الله حقیقی امروز در کارگروه تخصصی، اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده استان با اشاره به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی افزود: ایشان تربیت یافته مکتب امام، انقلاب، جهادگر واقعی، حقیقی، چهره بی نظیر و استثنایی در سطح بین المللی و مقاومت بود.
وی اضافه کرد: هر چند این واقعه تلخ همگان را به شدت متاثر و متاسف کرد اما این شهید بزرگوار علاقه بسیاری برای پیوستن به یاران سفر کرده خود داشت و به آرزوی دیرینه خود رسید و راه این شهید باید پر صلابت ادامه داشته باشد.
این مسؤول ادامه داد: رهبری در انتصاب وحکم صادر شده فرمانده سپاه قدس نیز به این موضوع اشاره داشت که راه این شهید والامقام بدون کم و کاست و با صلابت بیشتر  ادامه خواهد یافت و از طرفی همه دلباختگان مقاومت، آزادیخواهان و مردم ایران خونخواه این شهید هستند.
وی اظهار داشت: شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی نه تنها عزیر و محبوب ملت ایران، بلکه چهره بین المللی بود و مراسم تشییع نیز با استقبال کم نظیر دوستداران وی انجام خواهد گرفت که جهاد و مقاومت با انگیزه بیشتر ادامه یافته و همه فاسدان و جنایتکاران به ویژه آمریکا و اسرائیل بدانند که راه وی ادامه دارد.
استاندار زنجان ادامه داد: ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی توسط آمریکا اقدامی جنایتکارانه بود و انتقام سختی در انتظار فاسدان است که این یک اشتباه استراتژیک را مرتکب شدند.
وی اضافه کرد: در مقابل دشمن باید با مردانه و با صلابت هزینه داد و در این ارتباط اهمیت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی بر همگان مشخص است چرا که زندگی خود را در  راه مبارزه با تکفیری ها گذراند و از طرفی دشمن باید بداند که کشورمان سرداران رشید، غیور و ارزشمندی دارد.
حقیقی با بیان اینکه امروز در تمامی شهرستان های استان مراسم خودجوش در این خصوص برگزار می شود، افزود: تلاش شده از موازی کاری ها اجتناب شود که این مراسم ساعت ۱۵ در حسینیه ثارالله شهر زنجان برگزار می شود.


با دستور و نامه نگاری مشکل حل نمی شود
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایراد مهم کارها در به سرانجام نرسیدن آنها، اضافه کرد: نامه نگاری های متعدد مدیران به یکدیگر برای پیشبرد کار انجام می گیرد که در نهایت نتیجه نهایی حاصل نمی شود.
استاندار زنجان ادامه داد: مدیران گاه در رفع مشکلات مطرح شده در جلسات اهتمام جدی ندارند و به عنوان نمونه مشکلات مربوط به کارخانه راشا کاسپین زنجان با همکاری مدیران دستگاه‌های متولی امر و با تشکیل جلسه ای به نتیجه نهایی نرسیده و موارد اعلام شده برطرف نشده است.
وی اضافه کرد: این در حالی است که دستگاه های متولی امر در خصوص مشکلات مربوط به کارخانه راشا کاسپین توضیحات مختلف و صحیحی را بیان کردند اما خروجی نهایی و لازم احصا نشده و بر این مبنا باید این موضوع با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  و مدیران امر تعیین تکلیف و تصمیم قاطعانه اتخاذ شود.
حقیقی افزود: نامه نگاری های بین بخشی مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان به یک عادت تبدیل شده و در تسریع فرآیند مشکلات بوجود آمده کمکی نکرده است درحالی که این موضوع باید با همت و جدیت بیشتری دنبال شود.
وی با اشاره به اینکه مشکلات پسماند این استان ۲۵ سال است که رفع نشده است، اظهار داشت: با وجود تلاش های انجام گرفته برای انتقال این پسماندها به روستای مد نظر این اقدام نیز در حال پاس کاری میان مدیران است.
این مسؤول ادامه داد: استان به مدیران اختیارات لازم برای برطرف کردن موانع و مشکلات مطرح شده را داده است اما در عمل کاری انجام نمی گیرد و  این در حالی است که مردم انتظار خدمتگزاری و پیگیری مسائل و معضلات بوجود آمده را دارند.
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: بزرگترین هنر مدیران استان در چگونگی همکاری و هماهنگی لازم جهت برطرف کردن مشکلات است و این موضوع اهمیت دارد، چراکه نامه نگاری های صرف، اثربخشی لازم را ندارد.
انتهای پیام/

پژوهشیار