رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛

۱۳۰ هزار کلاس از ابتدای انقلاب تاکنون توسط خیران ساخته شده است

1398/10/12 - 14:12 - کد خبر: 11041
مدرسه

نصر: رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با اشاره به مشارکت ۳۰ هزار نفر در ساخت مدرسه، گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون ۱۳۰ هزار کلاس درس توسط خیران ساخته شده است.

به گزارش نصر به نقل از مهر، ناصر قفلی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با جامعه خیرین مدرسه ساز گیلان در اداره کل نوسازی مدارس این استان، اظهار کرد: دولت در سال‌های اخیر حمایت‌های خوبی از آموزش و پرورش به ویژه خیرین مدرسه ساز انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه جامعه خیرین مدرسه ساز در کنار آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس فعالیت خواهد کرد، افزود: با پیش بینی وام‌های بدون بهره و اوراق مشارکت از سوی بانک مرکزی مشکلات ۱۶ هزار کلاس درس خیر ساز نیمه کار رفع خواهد شد.
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با اشاره به مشارکت ٣٠ هزار نفری در ساخت مدارس، گفت: از این تعداد پنج هزار را بانوان تشکیل می‌دهند.
وی با بیان اینکه بیش از ١٣٠ هزار کلاس درس از ابتدای انقلاب با مشارکت خیران ساخته شده است، تصریح کرد: ۱۶ هزار کلاس درس نیمه تمام در دست اجرا و یا در حال ساخت هستند.
قفلی به مشارکت و همکاری ٢٩٣ خیر در گیلان نیز اشاره و بیان کرد: از ابتدای تأسیس جامعه مدرسه ساز گیلان ۲۵۶ واحد آموزشی با یکهزارو 189 کلاس ساخته شده و در حال حاضر نیز ۵۴ پروژه با ۱۹۳ کلاس درس با زیر بنایی ۲۰ هزار متر مربع در استان گیلان در حال ساخت است.
انتهای پیام/

پژوهشیار