فرماندار ویژه شهرستان میانه؛

حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای اولین وظیفه انتخاباتی است

1398/10/12 - 11:44 - کد خبر: 11017
معاون فرماندار

نصر:معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: اولین وظیفه ما در بحث انتخابات حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای است تا کماکان حمایت و پشتیبانی خود از نظام و انقلاب را مقتدرتر از پیش به نمایش بگذاریم.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمدرضا مشایخی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از بازنشستگان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میانه برلزوم آماده سازی بستر  و ایجاد امنیت برای حضور حداکثری مردم با توجه به رصد دشمنان و معاندین نظام تاکید کرد. 
وی انتخاب اصلح را وظیفه عموم مردم عنوان کرد و افزود: با انتخاب اصلح کمک حال بازوی اجرایی کشور در راستای اقتدار بیش از پیش نظام و کاهش مشکلات خواهیم بود. 
مشایخی با تقدیر از تلاش مدیریت و عوامل راهداری بویژه بازنشستگان راهداری که در کمال صداقت و تواضع، بیش از سی سال از بهترین سال های عمر خود را صرف خدمت به مردم در راهها و جاده های شهرستان کرده و درجهت تحقق اهداف سازمانی، خالصانه از هیچ تلاشی دریغ نکردند، افزود: عملکرد راهداری در زلزله اخیر برای خدمات رسانی، امدادرسانی و کاهش دغدغه مردم دوشادوش با سایر اقشار و صنوف قابل تقدیر است.
وی خدمات راهداران در ایجاد، حفظ و نگهداری و ارتقای ایمنی راهها و جاده ها را از جمله خدماتی دانست که شاید کمتر دیده شود اما نبود آن به جد سبب بروز خدشه در سفرهای جاده ای است.
مشایخی در ادامه، مجهز شدن راهداری بر دانش روز و تجهیزات نوین را سبب ارتقای هر چه بیشتر خدمات رسانی به مردم خواند و اضافه کرد: شهرستان میانه از لحاظ راه یکی ز مهمترین ها بوده و خط اروپا نامیده می شود که امکانات، تجهیزات، اعتبارات و نیروی موجود کفاف نکرده و نیروی فعلی چند برابر خارج از تعهدات سازمانی خود به انجام امور مشغولند تا ما شاهد تسهیل در امور و عدم مشکل خاصی در این حوزه باشیم.
فرماندار ویژه میانه، بازنشستگی را فصل نوینی از زندگی انسان‌ها با شیوه و ایده‌های جدید و بازنشستگان را سروقامتانی دانست که کوله‌باری پر ازتجربه، ایستاده و مقاوم هستند.

انتهای پیام/

پژوهشیار