اعضای ستاد مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی؛

بازدید اعضای ستاد مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از مسیر ریلی میانه- مراغه

1398/10/11 - 14:23 - کد خبر: 10962
ریل، قطار

نصر: اعضای ستاد مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از مسیر ریلی میانه- مراغه بازدید کردند.

به گزارش نصر،  شاپور ارصلانی مدیر کل راه آهن آذربایجان هدف از این بازدید را آشنایی اعضای ستاد مدیریت بحران استانداری آذربلیجان شرقی از مسیر ریلی کوهستانی و صعب العبور  میانه- مراغه و اتخاذ تمهیدات لازم در مواقع اضطراری  اعلام کرد.
 در این بازدید هنر بر مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی در جریان این بازدید به نقش اساسی آموزش در مدیریت بحران تاکید و بر لزوم شرکت کارکنان اداره کل راه آهن آذربایجان در کلاس های تخصصی مدیریت بحران تاکید کرد .
هنربر بر لزوم شناسایی راههای  فرعی دسترسی به حریم راه اهن و اجرای طرح شناسایی وتعیین محل  نشستگاه بالگرد در موقعیت  های متفاوت و در دسترسی به راه آهن  آعلام آمادگی کرد  و از دستگاه های مختلف دخیل در مدیریت بحران استان خواست در موارد اضطرای پای کار باشند و نهایت هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.
موسوی سرپرست  جمعیت هلال احمر استان دستیابی به مختصات محل وقوع حادثه  را خیلی  مهم ارزیابی کرد و از آمایش سرزمینی استان آذربایجان شرقی برای فراهم آوردن زمینه امداد و نجات در مواقع یحرانی خبرداد  .
رحمانی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان برای تسهیل در دسترسی به مسیر های ریلی در مواقع بحرانی، آمادگی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان  برای تجهیز اورژانس  ریلی با استفاده از امکانات راه آهن از جمله درزین اعلام  آمادگی کرد  و برلزوم آموزش کمک های اولیه  تمامی کارکنان شاغل در این مسیر با استفاده از امکانان  این مرکز تاکید کرد .

سرهنگ افراسیابی  مدیر پدافند غیر عامل و بحران نیروی انتظامی استان بر لزوم اطلاع رسانی به موقع بروز سوانح اشاره کرد و از آمادگی نیروی انتظامی در اجرای وظایف محوله در حوزه  پدافند غیر عامل  و بروز سوانح خبر داد در این بازدید از دوتن از همکاران و ساکنین حاشیه خطوط ریلی راه آهن   آقایان حاتم شیخی و حسین آقازاده که با اطلاع رسانی به موقع خود از بروز سانحه پیشگیری کرده بودند  و همچنین نهایت تلاش خود را در بروزه سانحه از خود نشان داده بودن با تقدیم لوح سپاس و هدایای نقدی قدردانی شد.

انتهای پیام/

پژوهشیار