طبق اعلام روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی/

رفع و اتصال ترکیدگی لوله اصلی آبرسانی در کرکج به پنج ساعت هم نرسید

1398/10/11 - 14:10 - کد خبر: 10959
ترکیدگی لوله

نصر: روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: ماهیت فعالیت شرکت آب و فاضلاب با لوله های آب و فاضلاب است. لذا بروز برخی اتفاقات مانند قطع آب، ترکیدگی لوله، گرفتگی فاضلاب در کل دنیا مشهود است. همچنین ترکیدگی لوله نیز یک مسئله عادی است و حالت بحرانی ندارد.

به گزارش نصر، "باقرزاده" در گفت و گو با نصر با توجه به ترکیدگی لوله اصلی آبرسانی واقع در کرکج وضرورت انجام تعمیرات لازم، آب مشترکین محترم ساکن در کرکج، مرزداران، مصلی، سه راهی اهر تا میدان بسیج تا چند ساعت در روز سه شنبه مورخ 10/10/98 با قطعی و یا کمبود و افت فشار آب مواجه شده بود که در آن مدت یاد شده، تانکر های آبرسانی این شرکت مشغول انجام وظیفه وآبرسانی به ساکنین محترم آن منطقه بودند. همچنین این مشکل در طول 5ساعت حل و رفع شد.
وی افزود: ماهیت فعالیت شرکت آب و فاضلاب با لوله های آب و فاضلاب است. لذا بروز برخی اتفاقات مانند قطع آب، ترکیدگی لوله، گرفتگی فاضلاب در کل دنیا مشهود است. همچنین ترکیدگی لوله نیز یک مسئله عادی است و حالت بحرانی ندارد.
وی ادامه داد: بی تردید آب مایه حیات است؛ تمام تلاش ما در این شرکت در طول 365 روز، آب رسانی به مردم است. همانگونه که مردم برای سهولت دسترسی به آب از شرکت آب و فاضلاب انتظار دارند، لذا انتظار ما از شهروندان محترم در منطقه ای که به دلایل متعدد آب قطع می شود، بعمل آوردن همکاری های لازم با این شرکت است و نباید به خاطر چند ساعت قطعی آب شرایط منطقه را بحرانی جلوه دهند.
باقرزاده تصریح کرد: باتوجه به اینکه 5هزار کیلومتر لوله آب در آذربایجان شرقی وجود دارد، احتمال این را داریم که روزانه با 30 مورد ترکیدگی لوله به دلایل متعدد از جمله فشار، پوسیدگی و دررفتگی لوله مواجه شویم.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه چند ماشین به دلیل سرعت نا مطمعن و از طرفی یخ زدگی آب در سطح جاده، سرخوردگی داشته و منجر به تصادف شدند.
انتهای پیام/

پژوهشیار