مدیرعامل شرڪت گاز آذربایجان شرقی؛

تقدیر استاندار آذربایجان شرقی از مدیرعامل شرکت گاز استان

1398/10/11 - 14:06 - کد خبر: 10958
شرکت گاز

نصر: مدیرعامل شرڪت گاز استان، به پاس همیاری و همراهی با مردم حادثه دیده و امدادرسانی به زلزله‌زدگان میانه و سراب، در حاشیه ڪارگاه تخصصی تجارب و درس‌آموخته‌های زمین‌لرزه در شهرستان‌های میانه و سراب از سوی استاندار آذربایجان شرقی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش نصر، در حاشیه ڪارگاه تخصصی تجارب و  درس آموخته های زمین لرزه ۱۷ آبان شهرستان میانه و سراب، محمّدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی با اهدای لوح سپاس از حضور مستمر و مدیریت بحران مدیرعامل شرڪت گاز در همیاری و همراهی مردم حادثه دیده تقدیر نمود.
 
در این لوح  سپاس آمده است:
 
اینجانب بر خود لازم می دانم از تلاش و جدّیت جناب عالی اعم از حضور، همراهی و امداد رسانی صادقانه به زلزله زدگان نیازمند استان صمیمانه تقدیر و تشڪر نمایم و قطعاً آن ڪه ناظر بر اعمال و نیات ماست، پاداش دهنده اصلی است.
 
شایان ذڪر است: با وقوع زلزله بامداد روز جمعه تاریخ 17/8/98 در شهرستان های میانه و سراب، بر اساس سناریوی عملیاتی واڪنش سریع مدیریت بحران در شرڪت گاز استان، اڪیپ های امدادی و عملیاتی مسؤول، بلافاصله در محل های حادثه حضور یافته و با ایمن سازی محیط نسبت به انجام عملیات ترمیم و بازسازی شبڪه های گاز اقدام و ظرف 24 ساعت اولیه وقوع زلزله جریان گاز مناطق حادثه دیده را دایر نمودند.

انتهای پیام/

پژوهشیار