خبر/

مخازن جمع آوری زباله در کوزه‎ کنان ساماندهی می‌شود

1398/10/11 - 13:18 - کد خبر: 10952
مخازن

نصر: شهردار کوزه‌ کنان گفت: در راستای ارتقای بهداشت محیط و تسریع در جمع آوری زباله شهری، مخازن جمع‌آوری زباله در سطح شهر ساماندهی و مخازن جدید نصب خواهد شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، جلیل جهانپور کوزه کنانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای سازماندهی مبلمان شهری و کاهش پراکندگی زباله های شهری در معابر عمومی ۲۰۰ سطل زباله گالوانیزه نصب خواهد شد. 
وی افزود : با نصب این سطل های زباله انتظار می رود که به بهداشت محیط ، عملیات جمع آوری زباله های شهری در کمترین زمان ممکن انجام شود. 
شهردار کوزه کنان اعلام کرد: با توجه به محل قرار گرفتن مخازن زباله در جایگاه مخصوص خود ، این امر سبب کاهش تصادفات و ایمن سازی معابر و کاهش مزاحمت برای تردد شهروندان می شود .
جهانپور با اشاره به نقش شهروندان در نگهداری و محافظت از این سطل ها، تاکید کرد: نقش شهروندان در زیبایی و پاکیزگی شهر قابل اغماض نیست .
وی خاطرنشان کرد: کوزه کنان یکی از شهرهای زیبای شهرستان شبستر در سطح استان آذربایجان شرقی به سبب همین توجه و مشارکت مردم در امور شهری است. 
وی عنوان کرد: سطل های زباله به سبب قرار گرفتن در معرض عوامل طبیعی و شیرآبه به مرور زمان مستهلک می شوند و نیاز به بازسازی دارند و نمای بصری نسبت به تعویض آنها اقدام می شود . 
شهر کوزه کنان از توابع شهرستان شبستر نزدیک به ۱۰ هزار نفر جمعیت در ۷۵ کیلومتری تبریز مرکز استان آذربایجن شرقی واقع شده است.

انتهای پیام/

پژوهشیار