مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی خبر داد:

برگزاری مسابقات آزاد رباتیک از 23 لغایت 25 بهمن ماه در تبریز

1398/10/10 - 16:00 - کد خبر: 10875
مسابقات آزاد رباتیک

نصر: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات آزاد رباتیک از 23 تا 25 بهمن ماه سال جاری در این استان و در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، "یعقوب نماینده"، با اعلام این خبر افزود: نظر به اهمیت ویژه مسابقات آزاد مهارت در تبادل اطلاعات و تجربیات حرفه ای و الگوسازی به جوانان و نیز تاثیر آن در افزایش سطح مهارت جامعه، توسعه فرهنگ مهارت آموزی، شناسایی استعدادهای برتر و معرفی پتانسیل بالقوه به بخش صنعت، این اداره کل در نظر دارد با همکاری آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد ماتریس (بخش خصوصی) و سایر دستگاهها و سازمان های دولتی به عنوان مجری و حامی این دوره از مسابقات را از تاریخ 23 لغایت 25 بهمن ماه سال جاری در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز برگزار نماید.
وی افزود: این دوره از مسابقات در دو بخش مسابقات آزاد ( لیگ ربات های انباردار و لیگ ربات های نمایشی) و مسابقات دانش آموزی (لیگ ربات های فوتبالیست و لیگ ربات های نمایشی) برگزار خواهد شد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در خصوص نحوه ثبت نام در این مسابقات افزود: علاقمندان می توانند با مراجعه به وبسایت matrismaharat.ir با مطالعه قوانین و ضوابط مربوطه برای حضور در این دوره از مسابقات ثبت نام نمایند.
نماینده از برگزاری کلاس های مختلف مهارتی در حاشیه برگزاری این مسابقات برای علاقمندان خبر داد.
انتهای پیام/

پژوهشیار