رئیس پلیس آگاهی تهران؛

متهمی که از کودکان ۷ تا ۹ سال زورگیری می‌کرد به دام افتاد

1402/11/01 - 18:07 - کد خبر: 107242
دستگیری، دستگیر

نصر: رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری زورگیری که از کودکان دختران و پسران هفت تا ۹ سال سرقت می‌کرد خبر داد.

به گزارش نصر، سردار  گودرزی گفت: در پی وقوع چند فقره زورگیری از کودکان در دی ماه سال جاری و شکایت والدین این کودکان مبنی بر انتقال وجه از حساب بانکی شان، بررسی موضوع در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی انجام اقدامات اطلاعاتی و میدانی دریافتند؛ متهم با پرسه زنی در اطراف خودپرداز‌های بانک‌های جنوب تهران، دختران و پسران هفت تا ۹ ساله را که قصد برداشت پول از عابر بانک داشتند با سلاح سرد تهدید و پس از دریافت رمز عابر بانک اقدام به انتقال و برداشت وجه از کارت همراه کودکان می‌کرده است. 
وی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با انجام اقدامات پلیسی گسترده هویت و مخفیگاه متهم را در جنوب شهر تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و از مخفیگاهش یک قبضه سلاح سردی که با آن کودکان را تهدید می‌کرد، کشف شد.
سردار گودرزی در ادامه عنوان کرد: متهم در بازجویی اولیه منکر حقایق شد، اما در ادامه با مشاهده مستندات و مدارک موجود صراحتا به زورگیری از کودکان به شیوه‌های مختلف معترف شد.
 سردار ولی پور گودرزی در پایان با بیان اینکه متهم سابقه دار بوده و به دفعات مختلف تحمل کیفر داشته است، اضافه کرد: متهم به همراه چهار مال باخته به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار