سرپرست تیم تالو پاس ناجا؛

اردوی تیم تالو پاس ناجا در زنجان پایان یافت

1398/10/09 - 09:15 - کد خبر: 10702
تیم تالوپاس، ووشو

نصر: تیم تالو پاس ناجا که به منظور کسب آمادگی بیشتر برای رویارویی بهتر در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو جام ستارگان باشگاه‌های ایران در شهر زنجان اردو زده بود به پایان رسید.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سرپرست تیم تالو پاس ناجا گفت: اردوی تمرینی تیم تالو پاس ناجا که از ۲۷ آذر ماه و با شرکت ۱۲ ووشوکار در شهر زنجان آغاز شده بود شامگاه یکشنبه به کار خود پایان داد.
مجید زنجانی امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: مجید حسنلو، هادی محمدی، مهدی محمدی و مهدی شامی از زنجان، علی خاکسار از چهار محال و بختیاری، فاتح حیدریان از کردستان، امیرحسین گودرزی از تهران و حسین رحمانی، مصطفی دودله،  رضا صبوری‌ طلب، احسان کشاورز و امیر محمدرضایی از خراسان رضوی، تالوکاران حاضر در اردوی زنجان بودند.  
وی،  هدف از این اردو را حضور توانمندتر در مسابقات دور برگشت که دهم دی ماه در آکادمی ووشو تهران به مصاف تیم‌ هیات ووشو البرز و دانشگاه آزاد اسلامی تهران خواهد رفت ذکر کرد.
نخستین اردوی آمادگی از ۱۰ تا ۱۸ آذر ماه امسال با حضور مجید حسنلو، هادی محمدی، مهدی محمدی و مهدی شامی از زنجان، علی خاکسار از شهر کرد، فاتح حیدریان از کردستان، رضا خلف زاده از خوزستان و حسین رحمانی، مصطفی دودله و رضا صبوری‌طلب از خراسان رضوی در آکادمی ووشو مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد.
تیم تالو پاس ناجا در دور رفت این رقابت‌ها که ۱۹ آذر ماه سالجاری در سالن فدراسیون ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد در مصاف با تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران نتیجه را واگذار کرد اما در برابر تیم هیات ووشو همدان به برتری هشت بر ۶ دست یافت.
در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو جام ستارگان باشگاه‌های کشور که پارسال برگزار شد تیم پاس ناجا، مقام ‌قهرمانی را از آن خود کرد. 
انتهای پیام/

پژوهشیار