باشگاه تراکتور؛

جدایی سوباسا از تراکتور در زمستان

1398/10/08 - 12:15 - کد خبر: 10619
یوکیا سوگیتا

نصر: یوکیا سوگیتا، وینگر تکنیکی تیم تراکتور در زمستان جاری از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش نصر، تیم فوتبال تراکتور دیروز در حالی از سد پیکان گذشت که یوکیا سوگیتا دوباره در فهرست 18 نفره این تیم حضور نداشت.
وی که در تیم مصطفی دنیزلی نقشی کلیدی داشت، از زمان حضور ساکت الهامی در تبریز به نیمکت و سکو منتقل شده و حالا اخبار قطعی از باشگاه تراکتور، حاکی از جدایی این بازیکن محبوب است.
سوگیتا که فصل گذشته از تیم دالکُرد سوئد به تراکتور منتقل شد، در زمان اندکی محبوبیت زیادی نزد تی تی ها پیدا کرد و به «سوباسا» معروف شد.
این فوتبالیست ژاپنی در جریان بازی تیم های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز نیز مورد توجه قرار گرفت و تراکتوری ها با این بهانه، به حمایت از کاشیما پرداختند و پرچم ژاپن را به استادیوم آوردند.
این ستاره ژاپنی در یک و نیم سال اخیر اغلب در نقش گلساز و موقعیت ساز ظاهر شد اما این فصل در بازی با نساجی با شوتی استثنایی دروازه تیم مازنی را باز کرد و زمینه ساز پیروزی پرگل تیمش شد.
منابعی موثق حالا خبر داده اند که باتوجه به عدم نیاز مربی تراکتور به سوگیتا، او قصد دارد که در نیم فصل دوم به تیمی خارجی منتقل شود.
اگرچه احتمالا پیشنهاداتی از ایران هم به سوگیتا خواهند رسید اما وی تصمیم دارد تا فوتبال خود را در اروپا دنبال کند و از همین حالا پیشنهادات خود را بررسی می‌کند.
البته وی هنوز تحت قرارداد تراکتور است و جدایی اش باید با نظر مدیران تراکتور صورت گیرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار