خبر/

9دی 88 تجلی اراده مردم برای دفاع از اعتقادات بود

1398/10/08 - 10:22 - کد خبر: 10589
حماسه 9 دی

نصر: سپاه عاشورا به مناسبت فرارسیدن سال‌روز حماسه 9 دی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: 9 دی 88 تجلی اراده مردم برای دفاع از اعتقادات بود.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، متن این بیانیه بدین شرح است؛


« بسم الله الرحمن الرحیم»

تاریخ انقلاب اسلامی پر است از اتفاقاتی که هر کدام در برهه‌های از زمان درصدد ضربه زدن به آن، توقف یا از بین بردنش بودند. از کودتاهای ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی گرفته تا وقایع سال‌های 78، 88 یا همین برنامه ریزی برای آشوب و ضربه زدن به نظام اسلامی در آبان ماه سال جاری، همگی طراحی‌هایی بوده اند که در همان زمان یا پس از گذشت مدتی ابعاد و زوایای آن برای همگان عیان شده است.
اما آنچه در فتنه 88 رخ داد به تعبیر رهبر انقلاب کودتا علیه جمهوریت نظام بود که با همراهی و رهبری عوامل ناآگاه و بعضا هدف دار عناصر داخلی و راهبری عناصر خارجی علاوه بر تخریب و بی‌اثر کردن رای مردم داشت در نهایت به بی ثباتی و فروپاشی جمهوری اسلامی ختم می‌شد.
عناصری که به گفته رهبر انقلاب، کشور را تا لبه پرتگاه برده و هیچ گاه از کرده خود پشیمان نشدند اما باطل السحر این برنامه ریزی‌ها و نیت‌ها، مردمی بودند که پس از روشن شدن ماجرا و فروکش کردن گرد و غبار فتنه، بار دیگر حمایت خود را از اعتقادات، آرمان‌ها و مبانی خود اعلام داشتند.
9 دی 88 تجلی اراده مردم برای دفاع از اعتقاداتی بود که توسط عده‌ای محدود و خودباخته، نه تنها آبروی خود بلکه آبروی بزرگان خود را نیز بردند و با توهین به عزای سید و سالار شهیدان، به زعم خود حرکت انقلابی کرده و درصدد رسیدن با خواسته‌هاشان بودند.
این روز بزرگ در تبریز یک روز زودتر و با هوشیاری مردم تبریز به جریانی تبدیل شد که نام و یاد آن تا سال‌ها در اذهان و باور ملت ایران خواهد ماند. در ادامه این بیانیه آمده است: مردم خداجو و معتقد تبریز با حماسه 8 دی ماه خود در سال 88، راه را برای ملت ایران ترسیم و با حمایت قاطع خود از اعتقادات و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی تک شعله‌های روشن فتنه آمریکایی – اسرائیلی 88 را به زباله دان تاریخ فرستادند».

انتهای پیام/

پژوهشیار