مدیرعامل تیم ۹۰ ارومیه؛

۹۰ حرف‌ها برای گفتن دارد

1398/10/05 - 14:10 - کد خبر: 10423
تیم فوتبال90 ارومیه

نصر: مدیرعامل تیم ۹۰ ارومیه ضمن انتقاد از بی‌توجهی مسئولان به این تیم گفت: این تیم در صورت یاری مسئولان می‌تواند این فصل دوم را به خوبی پشت سر بگذارد.

به گزارش نصر به نقل از تسنیم، یحیی بهاری با اشاره به برخی مشکلات تیم نود ارومیه و جدایی بیاتلو از این تیم در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: برخی از مسئولان و مدیران استانی و شهری از روز گذشته به شدت پیگیر مشکلات تیم 90 بوده و قول داده‌اند تا با حل و رفع مشکلات 90 اورمیه با قدرت‌تر از همیشه و با کادرفنی خود تمرینات را برای نیم فصل دوم آغاز کند.
وی در خصوص اتفاقات روزهای اخیر ضمن تاکید بر اینکه لازم است تا برخی شفاف‌ سازی‌ها در جهت اطلاع هواداران به عنوان سرمایه‌های اصلی باشگاه 90 ارائه شود، گفت: برخی از افرادی که مدت‌ زیادی است به دنبال کارشکنی و حاشیه سازی برای تیم 90 هستند به هیچ وجه ارزشمند نبوده‌‌اند و دارای اهمیت خاصی نیستند ولی متاسفانه برخی پیشکسوتان فوتبال ارومیه از این اتفاقات خوشحال بوده و برای مشکلات تیم شهر خود بشکن می‌زنند.
 وی افزود: مردم باید بدانند که وحید بیاتلو به دلیل کارشکنی‌ها، توهین‌ها و نامردی‌ها بود که ارومیه را ترک کرد، اما باید اذعان داشت وحید بیاتلو در حالیکه یک غیربومی محسوب می‌شد اما بسیار بیشتر از برخی مربیان و پیشکسوتان بومی برای فوتبال ارومیه زحمت کشیده و از جان برای پیشرفت آن مایه گذاشت، بیاتلو در ارومیه به دنبال تهیه تیرک، تجهیز رختکن و کاور بود در حالیکه هیچ کدام جزو وظایف وی نبود، حال سوال اینجاست که کدام مربی در لیگ یک چنین کاری را برای تیم خود انجام می‌دهد؟ چرا در 40 سال گذشته چنین اتفاقاتی رخ نداده بود؟ آقایانی که طی سالیان گذشته همواره قراردادهای میلیونی دریافت می‌کردند، چرا به دنبال رفع نواقصات نبود؟ 
بهاری عنوان کرد: در گذشته تیم‌های ارومیه‌ای توان مقابله با تیم‌ شهرهای کوچک همانند محمدیار را نداشتند اما آقای بیاتلو با دانش خود به فوتبال ارومیه اعتبار داده و حالا جامعه فوتبالی کشور با عزت و احترام در مورد فوتبال ارومیه سخن به میان می‌آورند.
مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه با اشاره اینکه باید قدردان موقعیت فعلی فوتبال ارومیه بود، تصریح کرد: موقعیت فوتبال ارومیه در حال حاضر بدون شک مرهون فعالیت چند ساله تک تک اعضای باشگاه 90 است؛ باشگاه 90 توانست ورزش ارومیه را از تک قطبی بودن خارج کند و بتواند پس از سال‌ها سکوهای بتنی ورزشگاه تختی را مملو از جمعیت کند. حال بسیار خوشحالیم که تیمی از شهر والیبالی کشور برخواسته و توانسته تا عنوان پرتماشاگرترین تیم لیگ دسته اول فوتبال ایران را از آن خود کند.
وی در خصوص کادرفنی تیم 90 گفت: طی 48 ساعت گذشته بیش از 40 مربی معروف و مشهور آمادگی خود را برای حضور در ارومیه و جانشینی وحید بیاتلو اعلام کرده‌اند که خود این موضوع نشان دهنده پیشرفت و ترقی فوتبال ارومیه می‌باشد ولی ما قدرشناسیم و همان گونه که هودارانمان می‌خواهند باید با بازگشت وحید بیاتلو کاری که با هم و در کنار یکدیگر شروع کرده‌ایم را با قهرمانی و صعود به لیگ برتر به اتمام برسانیم.
مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه خاطر نشان کرد: باید تمامی افرادی که دلشان برای فوتبال ارومیه می‌سوزد متحد شده و دست در دست هم دهیم تا با بازگشت وحید بیاتلو تیم 90 ارومیه گرفتار سرنوشت‌ تیم‌هایی همانند پاکدیس نشود و به هدف اصلی خود یعنی صعود به لیگ برتر بیاندیشد.
 وی تصریح کرد: اگر تا روز شنبه مشکلات حل شود، قطعا بنده نیز به عنوان نفر اول مجموعه در حالیکه مورد بی مهری‌های بسیاری قرار گرفته‌ایم اما تا پایان فصل با قدرت کار را پیش خواهیم برد، اما باید بدانیم که بدون حضور وحید بیاتلو ادامه کار میسر نخواهد بود و بدون شک شروع با مربی جدید شرایط سختی ایجاد کرده و جمع کردن تیم تقریبا غیرممکن خواهد بود.
مدیرعامل باشگاه 90 خاطر نشان کرد: در این روزهای سخت بود که توانستیم دوست و دشمن خود را بشناسیم و به نوعی درس بزرگی از این روزها گرفتیم تا مصمم‌تر از همیشه برای شادی دل هواداران کار خود را ادامه دهیم.
وی در خصوص ادامه همکاری با بیاتلو تصریح کرد: به هیچ وجه از تصمیم وحید بیاتلو برای مذاکره با تیمی دیگر ناراحت نبوده‌ام بلکه به وی حق می‌دهیم، چرا که بیاتلو حق بزرگی بر گردن فوتبال ارومیه داشته و از سویی پبشنهادات متعددی از لیگ برتر و لیگ یک دارد، ولی ما همچنان امیدواریم با بازگشت وی دوباره شاهد ادامه روند موفقیت آمیز فوتبال ارومیه باشیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار