لیگ برتر فوتبال؛

تراکتور پرقدرت‌تر از پیکان

1398/10/05 - 11:34 - کد خبر: 10384
تراکتور، شهر خودرو

نصر: تراکتور و پیکان تاکنون 16 بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم رفتند که تراکتور در هشت بازی و پیکان در 6 بازی به برتری رسیده و دو بازی نیز با تساوی همراه شده است.

به گزارش نصر، تیم تراکتور در تقابل‌های رو در رو 18 گل و پیکان نیز 14 گل به ثمر رسانده است.
نخستین تقابل این دو تیم در اولین دوره لیگ در هفته هشتم اتفاق افتاد که دو تیم در این بازی به تساوی بدون گل رضایت دادند. بازی برگشت این دو تیم از هفته بیست و یکم در تبریز برگزار شد که تراکتور علی‌رغم استفاده از امتیاز میزبانی، با نتیجه دو بر یک از رقیب خود شکست خورد.
پیکان در هفته پنجم لیگ نهم میزبان تراکتور بود و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. بازی برگشت این دو تیم در هفته بیست و دوم نیز با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان رسید.
تراکتور و پیکان در هفته چهاردهم لیگ دهم در تبریز به مصاف هم رفتند که تراکتور موفق به شکست دو بر یک رقیب خود شد. بازی برگشت دو تیم نیز از هفته سی و یکم با برتری دو بر یک تراکتور همراه بود.
این دو تیم از هفته دوم لیگ دوازدهم به میزبانی پیکان به مصاف هم رفتند که بازی دو تیم به تساوی یک بر یک رسید. بازی برگشت دو تیم در هفته نوزدهم نیز با برتری یک بر صفر تراکتور در ورزشگاه یادگار امام (ره) همراه بود.
تراکتور از هفته چهاردهم لیگ چهاردهم در تبریز با نتیجه دو بر یک مغلوب پیکان شد، ولی توانست در بازی برگشت از هفته بیست و هفتم، رقیبش را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.
بازی رفت دو تیم از هفته سوم لیگ شانزدهم در تبریز با برتری سه بر یک تراکتور همراه بود، تراکتور توانست در بازی برگشت نیز پیکان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
تقابل دو تیم در هفته دهم لیگ هفدهم با برتری دو بر یک پیکان در تهران همراه بود، تراکتور از هفته بیست و پنجم نیز با نتیجه یک بر صفر مغلوب پیکان شد.
تراکتور در فصل هجدهم در بازی رفت از هفته یازدهم توانست پیکان را با نتیجه دو بر یک در تهران شکست دهد، اما در بازی برگشت در هفته بیست و ششم با یک گل از پیکان شکست خورد.
انتهای پیام/

پژوهشیار