بهبودی تاکید کرد:

اولویت شرکت های بومی در مناقصات و قراردادهای دستگاه های اجرائی

1398/10/04 - 10:41 - کد خبر: 10266
شرکت بومی

نصر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: به موجب قانون شرکت های بومی به شرکت های خارج از استان در شرایط برابر در مناقصات و قراردادهای دستگاه های اجرائی اولویت دارند.

به گزارش نصر، داود بهبودی پیش از ظهر امروز در بیست و چهارمین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک اظهار کرد: اگر در دستگاه های اجرائی موارد نقض قانون در اولویت قرار دادن شرکت های بومی استانی وجود دارد باید بازخواست شوند.
وی با اشاره به درخواست سازمان نظام صنفی رایانه ای استان در ارتباط با بررسی امکان برگزاری نمایشگاه الکامپ ابراز داشت: اگر نظام صنفی یارانه ای مدعی برگزاری چنین نمایشگاهی است هیچ مانع و چالش خاصی در استان وجود ندارد و ما نیز از برگزاری این نمایشگاه حمایت می کنیم.
بهبودی همچنین گفت: در راستای اصلاح فرایندها و توسعه و تسهیل خدمات دولتی از دستگاه هایی که بخواهند و می توانند خدماتشان را به دفاتر پیشخوان دولتی واگذار کنند استقبال می کنیم و معتقدیم جهت گیری دستگاه ها به همین سمت باید باشد.
در این جلسه مدیرکل ICT استان به تشریح وضعیت واگذاری خدمات دستگاه های دولتی و بخش عمومی به دفاتر پیشخوان پرداخت.
مهدی خرامش تصریح کرد: 22 خدمت شرکت مخابرات ایران، 19 خدمت آب و فاضلاب، 15 خدمت شرکت پست، 16 خدمت شهرداری، 13 خدمت ثبت احوال، 11 خدمت توانیر، 6 خدمت وزارت بهداشت و یک خدمت آموزش و پرورش به دفاتر پیشخوان واگذار شده است.
وی ادامه داد: در استان خدمات دستگاه های تامین اجتماعی، جهاد کشاورزی، صمت، میراث فرهنگی، مدیریت بازنشستگی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در اولویت واگذاری به دفاتر پیشخوان قرار دارند.
انتهای پیام/

پژوهشیار